Focus
Zelf had ik ook een Focus Cayo Eva alleen dan een ouder model. Ik was zeer tevreden met de Cayo en het was echt een super fiets. Die jij laat zien is nog eens het nieuwe model. Ik moest hem weg doen om een soort zelfde verhaal als jou alleen dan in de bovenbuis.
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Net opgehaald bij de FM mijn nieuwe Cayo 1.0, afgemonteerd met de onderdelen die op mijn Izalco Katusha zaten. Ik heb het frame door 'coulance' van Focus voor niets gekregen (Izalco was al 4 jaar oud) en ze hebben er zelfs de zadelpen zonder meerkosten bij geleverd. Tria fietsen in Lieshout heeft dit uitstekend voor mij geregeld.
Vanwege het slechte weer stel ik de eerste rit nog even uit, maar hij ziet er naar mijn mening toch wel erg fraai uit zo. De Fulcrum 7's zijn mijn winterwielen. In het mooie seizoen rijd ik op Vision wielen.
De eerste aanpassing die ik waarschijnlijk ga doen is het stuurlint vervangen voor donkergrijs of zwart stuurlint en een mooie set bidons. Ook is het even zoeken naar de juiste maat stuurpen en dan maar afzagen zodat mijn Polar fietscomputer er weer op past.
Hoewel ik het frame qua vorm en kleurstelling wat minder vind ogen dan mijn vorige fiets ben ik erg blij dat ik zonder extra kosten op een hagelnieuw frame rijd. Klasse Focus! Op het rijgedrag zal ik na mijn eerste rit nog terugkomen.
Vanwege het slechte weer stel ik de eerste rit nog even uit, maar hij ziet er naar mijn mening toch wel erg fraai uit zo. De Fulcrum 7's zijn mijn winterwielen. In het mooie seizoen rijd ik op Vision wielen.
De eerste aanpassing die ik waarschijnlijk ga doen is het stuurlint vervangen voor donkergrijs of zwart stuurlint en een mooie set bidons. Ook is het even zoeken naar de juiste maat stuurpen en dan maar afzagen zodat mijn Polar fietscomputer er weer op past.
Hoewel ik het frame qua vorm en kleurstelling wat minder vind ogen dan mijn vorige fiets ben ik erg blij dat ik zonder extra kosten op een hagelnieuw frame rijd. Klasse Focus! Op het rijgedrag zal ik na mijn eerste rit nog terugkomen.
Het is misschien even wennen voor je Kimera22. Het is een totaal andere fiets dan wat je had, maar dit is toch wel een hele mooie hoor. Wat dieseltje zei niet te druk en je crank staat geweldig bij de fiets. Focus is inderdaad erg goed met garantie afhandeling. Is altijd beetje afwachten als je een fiets hebt met problemen hoe dat merk er mee omgaat. Wettelijk kan er wel van alles geregeld zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat het ook altijd zo soepel verloopt. Misschien kom ik je wel eens tegen op deze fiets, want ik zie dat je in Eindhoven woont.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
Kort vraagje. Ik heb afgelopen week enkele fietsenmakers gebelt met de vraag of ze nog een Focus Cayo Evo 2015 in maat XL (60cm) hebben staan. Helaas is het blijkbaar toch lastiger dan ik dacht om deze fiets aan te schaffen . Weet iemand nog een locatie waar deze fiets te bewonderen & eventueel kopen is? Voorkeur omgeving Utrecht maar dit is geen harde eis.
Ik heb mijn cayo evo destijds bij 12gobiking gekocht, was heel blij met die fiets, totdat een Italiaan vond dat hij er meer recht op had dan ik, het slot doorbrandde en ik ' sochtends alleen nog maar een kapot slot terugvond, snif snif.
Ik vind deze cayo evo 1.0 eigenlijk mooier dan je katyusha. Donkergrijs stuurlint erop, zwart zadel en je bent helemaal de man, vision metron's?
Ik vind deze cayo evo 1.0 eigenlijk mooier dan je katyusha. Donkergrijs stuurlint erop, zwart zadel en je bent helemaal de man, vision metron's?