Pagina 24 van 52

Geplaatst: 31 jul 2008 00:08
door gene
Heb al veel spullen gekocht bij Salden en ik moet Danoontje volledig gelijk geven.
Vooral alles goed controleren voor dat je er vertrekt. Het is me meermaals overkomen dat er onderdelen ontbreken, ze zeggen dan dat ze het wel opsturen maar ik ben het telkens zelf moeten gaan halen.
De verkoper van de kledingafdeling is onvoorstelbaar arrogant, als hij tenminste aanwezig is.

Geplaatst: 31 jul 2008 00:36
door diogenes
Ik ben daar ook een keer heel ongeinteresseerd en bot behandeld door de oude heer Salden , Toen ik een vraag had bij het afrekenen aan de kassa, was daar geen tijd voor, maar ik kan niet zeggen dat ik slechte ervaringen met hun spullen heb. Ik koop er nu echter al jaren niet meer, omdat de Duitsers gewoon goedkoper zijn.

Diogenes

Geplaatst: 31 jul 2008 13:49
door de zwarten
remcojan schreef: Een paar weken terug was er iets afgebroken van de Campagnolo derailleur van mijn zoon, en toen ben ik naar de lokale racespecialist gegaan. Ik werd nog net niet de winkel uitgegooid, maar wel zo'n beetje voor gek versleten dat ik nog Campagnolo had. En een nieuwe derailleur bestellen kon al helemaal niet.



Er staat een contradictie in je verhaal... ;)
neen serieus, als je bij een pummel gaat die alleen shimano doet, moet je toch niet met je Campagnolo spullen afkomen? Je gaat toch ook niet met je ferrari naar een volkswagendealer?

Geplaatst: 31 jul 2008 13:55
door patmaessen
[quote="remcojan"]Het personeel is niet superjoviaal, maar dat verschilt eerlijk gezegd niet met veel andere Limburgers die ik in die regio tegenkom.

Zo moet je maar beginnen met 3 posts achter je naam en meteen 'vele andere limburgers' over een kam scheren en vergelijken met het salden personeel.

Geplaatst: 31 jul 2008 14:00
door smike
[quote=""remcojan""]Het personeel is niet superjoviaal, maar dat verschilt eerlijk gezegd niet met veel andere Limburgers die ik in die regio tegenkom.[/quote]

Ik ben blij dat jij dat zegt ipv iemand met zijn volle verstand!!!

Geplaatst: 31 jul 2008 20:47
door gaisdergerman
Ik heb vandaag toch mijn overige onderdelen binnen gekregen.

Toch zou ik het op prijs gesteld hebben als bij de 1ste levering vermeld werd dat niet alles op voorraad was. Maar uiteindelijk dus toch goed afgelopen.

Geplaatst: 15 sep 2008 10:16
door patmaessen
Naar aanleiding van de pagina grote advertentie in het KNWU blad op de achterzijde naar Salden geweest afgelopen vrijdag. In de advertentie stond de giro atmos van 125 voor 99 en de giro ionos van 169 voor 135. Aan de kassa erachter gekomen dat de aanbieding niet voor witte en zwarte helmen geld, echter voor 'uitlopende' kleuren.... gaat me om het principe en heb de helm niet gekocht, vond het mooi stukje klant om de tuin leiden.

Geplaatst: 15 sep 2008 11:29
door torro
Stond het wel in de advertentie of hebben ze zeker plotseling bedacht bij de kassa, zulke trucs zijn niet netjes

Geplaatst: 15 sep 2008 11:43
door kogaman
De prijs kwaliteit verhouding van hun producten is gewoon goed.
Ga je daar winkelen? gewoon je oordoppen indoen en niet kijken naar de verkopers, want volgens mij verdienen die niet genoeg, kijk daarentegen naar de prijzen en de producten.

Fiets kopen? Ga na je FM in de buurt laat je opmeten voor een paar euro’s en neem de maten/afmetingen mee en vraag voor die specifieke maat/afmeting.
Maar, heb je nagenoeg geen verstand van sleutelen zou ik niet naar Salden gaan voor een fiets, niet dat ie uit elkaar valt maar waarschijnlijk is de fiets niet 100% correct afgesteld. (2X meegemaakt)

Wil je schoenen/cleats/pedalen kopen gaat perfect!(via Ideal na 3 dagen in huis)
Maar ja misschien komt dat omdat ik nog net in Limburg woon.(dat was een grapje!)

Dus ik ben tevreden. Voor de euro’s die ik minder heb betaald wil ik best wat minder service ontvangen.

Geplaatst: 15 sep 2008 11:58
door diogenes
>Dus ik ben tevreden. Voor de euro’s die ik minder heb betaald wil ik best wat minder service ontvangen.
Ik betaal zonder service liever nog minder en koop in Duitsland.

Diogenes

Geplaatst: 15 sep 2008 12:03
door mongoose
Voor mij geen Math Salden meer. Veel te zwakke communicatie. Voor een online shop moet dit een prioriteit zijn.