Fietsnieuws 2007
Kwam deze tegen op het WW forum. Ik was meteen bekeerd... de mooiste Bianchi in jaren! Beetje jammer van de stuur + pen combi, ben ik niet zo weg van. Zie ik het goed dat die zadelpen een nieuwe van Campa is, of lijkt het logo er alleen maar op? Nu is de groote vraag; wat weegt ie?!
Quoten: Origineel geplaatst door dominic op 30 Augustus 2006
zadelpen is zelfde type als stuurpen (itm k-sword)
oja, lekker scherp... nou ja, het was ook al 00.34 uur!
zadelpen is zelfde type als stuurpen (itm k-sword)
oja, lekker scherp... nou ja, het was ook al 00.34 uur!
Quoten: Origineel geplaatst door luna op 29 Augustus 2006
Quote: Origineel geplaatst door Daveke op 24 Augustus 2006
Ik kreeg net de extra catalogus binnen van Rose. Staan ook wel weer een aantal erg gave fietsen in! Groot gedeelte daarvan is afgemonteerd met de nieuwe SRAM groepen.
Die fietsen zijn net zo duur als de groep los...
Quote: Origineel geplaatst door Daveke op 24 Augustus 2006
Ik kreeg net de extra catalogus binnen van Rose. Staan ook wel weer een aantal erg gave fietsen in! Groot gedeelte daarvan is afgemonteerd met de nieuwe SRAM groepen.
Die fietsen zijn net zo duur als de groep los...
Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 30 Augustus 2006
Kwam deze tegen op het WW forum. Ik was meteen bekeerd... de mooiste Bianchi in jaren! Beetje jammer van de stuur + pen combi, ben ik niet zo weg van. Zie ik het goed dat die zadelpen een nieuwe van Campa is, of lijkt het logo er alleen maar op? Nu is de groote vraag; wat weegt ie?!
Wow, Bianchi 928 Carbon NanoTech SL.... echt een waanzinnig mooie fiets!
Mensma, wordt dit nummer 3?
Wow, Bianchi 928 Carbon NanoTech SL.... echt een waanzinnig mooie fiets!
Mensma, wordt dit nummer 3?
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 30 Augustus 2006
die is inderdaad prachtig weet iemand de prijs ervan?
Quoten: Origineel geplaatst door vinokourov op 30 Augustus 2006
Volgens http://www.cyclingnews.com/tech/?id=200 ... anchi_2007 zou de fiets met Record 10-speed en Bora wielen een slordige 9000 euro moeten kosten.
@mensma: gewicht van het frame zou in de 900g zijn (55cm).
Volgens http://www.cyclingnews.com/tech/?id=200 ... anchi_2007 zou de fiets met Record 10-speed en Bora wielen een slordige 9000 euro moeten kosten.
@mensma: gewicht van het frame zou in de 900g zijn (55cm).
http://www.canyon.com/eurobike2006/rr2007-en.html nieuwe canyons