Giant
KIjk ik heb natuurlijk wel een goede fiets nodig voor het volgend seizoen.
Weet iemand misschien goede fietsen.
Moet beetje:
Licht zijn( klimmen )
Natuurlijk dan ook goed voor in de wedstrijden.
Ultegra of SL
Meer als 24 versnellingen.
kzie hier in fiets, nieuwste tijdschrift dat merida ook wel goede heeft en Cube ook,Sensa.
Moet beetje:
Licht zijn( klimmen )
Ultegra of SL
kzie hier in fiets, nieuwste tijdschrift dat merida ook wel goede heeft en Cube ook,Sensa.
Robbienl schreef:KIjk ik heb natuurlijk wel een goede fiets nodig voor het volgend seizoen.
Moet beetje:
Licht zijn( klimmen )
Ultegra of SL
is een beetje ligt goet foor klimen
ook goed foor wetsteiden
ultegra SuL
meer versnellings
ekstra optie fietsbel
ook wel Sparta, Ranger, Kwantum.
![Afbeelding](http://i148.photobucket.com/albums/s22/wevergo/51168936_1_detail.jpg)
Mijn advies:
ga eerst zelf eens googelen en uitzoeken wat je wilt.
Meer als 24 versnellingen wil zeggen: een triple.
Daar ga je dan ook wedstrijden mee rijden?
Lijkt mij een verkeerde keuze.
En ook nog 'licht'?
Dan zit je budget zeker dik boven de 2000,- als je fiets lichter moet zijn dan de gemiddelde racefiets.
Ja ik wee nie compact/dubbel moet ik gewoon zeker hebben?
ik kan nu rond de 1800/2000 uitgeven.
De Trek 4.7 lijkt met aardig/ maar me gevoel zegt gewoon De Giant.
maar ik hoorde dat het balhoofd niet goed is ofzo. maar fietsen de rabo's er dan op? die hebben wel beter materiaal maar dan nog.
En over de wielen, die zou je toch kunnen kopen? weet ff niet wie het zei( over de WHG ofzo.
ik kan nu rond de 1800/2000 uitgeven.
De Trek 4.7 lijkt met aardig/ maar me gevoel zegt gewoon De Giant.
maar ik hoorde dat het balhoofd niet goed is ofzo. maar fietsen de rabo's er dan op? die hebben wel beter materiaal maar dan nog.
En over de wielen, die zou je toch kunnen kopen? weet ff niet wie het zei( over de WHG ofzo.
Forza schreef:Het is in mijn beleving typisch Giant maar niet over de top. Sterker nog ik vind dit een super uitstraling hebben. Alleen zou ik het combineren met rustige wielen met weinig tekst.Sjax schreef:Misschien iets wat ik hier helemaal niet moet plaatsen, maar ik was wel benieuwd naar jullie ongezouten mening met betrekking tot de merk-uiting van Giant op dit frame.......is het teveel of gewoon typisch Giant?
Dit weekend heb ik een paar ribben uit mijn lijf getrokken voor mijn nieuwe frame, deze ga ik op een regenachtige dag opbouwen met Dura Ace, 3T en Fizik.........zwart, wit en grijs als hoofdkleuren......
[img=http://img10.imageshack.us/img10/6735/photoqm.jpg]
-
- Forum-lid
@Sjax, heel erg mooi. ben zeker benieuwd. Wil een zwart carbon frame voor volgend seizoen en vind deze erg strak / mooi / modern uitzien. Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat het frame los kost? PS meer foto's van de opbouw zijn gewenst.
-
- Forum-lid
dat zien we graag meer foto's, mooi frame hoor!
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia
PM!
patmaessen schreef:@Sjax, heel erg mooi. ben zeker benieuwd. Wil een zwart carbon frame voor volgend seizoen en vind deze erg strak / mooi / modern uitzien. Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat het frame los kost? PS meer foto's van de opbouw zijn gewenst.
- chassepatate
- Forum-lid
Strak frame hoor. Geen gezeik over comfort o.i.d. dit is gewoon een puur raceframe. Dat ergonova stuurtje staat er ook goed op...
Nee dit frame heeft geen afwerking waarbij de derailleurkabels door de onderbuis geleid worden, volgens mij hebben ook maar slechts enkele complete 2010 modellen de derailleurkabels geïntegreerd in de onderbuis.......
W1ll14m schreef:@Sjax:
Is dit 't model met derailleurkabels door de onderbuis? De eerste 2009 modellen Advanced SL ISP had de kabels nog buitenlangs (zie foto's op blz 10-13 van dit topic).