Pinarello
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door rene1 op 16 April 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 16 April 2006
Ifalco je kan niet deeplinken naar Geocities. Je zult gewoon ff moeten uploaden bij imageshack
Hoezo plaatje staat er prima op.
foto's verdwijnen soms omdat ik over data limiet zit, helaas!
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 16 April 2006
Ifalco je kan niet deeplinken naar Geocities. Je zult gewoon ff moeten uploaden bij imageshack
Hoezo plaatje staat er prima op.
foto's verdwijnen soms omdat ik over data limiet zit, helaas!
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
-
- Forum-lid
Mooie fiets. Wat voor wielen zijn dat? Bora's? En weet iemand eigenlijk hoeveel zo'n alu paris weegt?
-
- Forum-lid
De montello van het spaanse baanteam.
Mooi hoor, die nieuwe Montello, maar ik vraag me af wanneer ze nu eindelijk die lompe zadelklem gaan wijzigen... Het steekt zo af!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 18 April 2006
Mooi hoor, die nieuwe Montello, maar ik vraag me af wanneer ze nu eindelijk die lompe zadelklem gaan wijzigen... Het steekt zo af!
Het is denk een kwestié van smaak, ik vind de zadelpen niet verkeerd.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 18 April 2006
"Seatclamp" (zadelklem), Kuiper. Geef toe, dat alu stuk is toch lomp?
"Seatclamp" (zadelklem), Kuiper. Geef toe, dat alu stuk is toch lomp?
-
- Forum-lid
Vonden jullie hem met de gewone ronde zadelpen mooier?
Quoten: Origineel geplaatst door pinarellofan op 18 April 2006
Geen idee eigenlijk, misschien wel niet... maar het gaat om die bombastische KLEM, niet zozeer de zadelPEN. De manier hoe Kuota z'n pen eindigt onder het zadel is veel mooier:http://forum.tour-magazin.de/attachment ... ntid=46184
Trouwens, op de Pina website weten ze wel waarom ze hem er anders op plaatsen dan hij geleverd kan worden:
Geen idee eigenlijk, misschien wel niet... maar het gaat om die bombastische KLEM, niet zozeer de zadelPEN. De manier hoe Kuota z'n pen eindigt onder het zadel is veel mooier:http://forum.tour-magazin.de/attachment ... ntid=46184
Trouwens, op de Pina website weten ze wel waarom ze hem er anders op plaatsen dan hij geleverd kan worden:
-
- Forum-lid
Dat is inderdaad mooier bij die kuota. Mooie fiets trouwens en het is ook vreemd dat ze het als een geintegreerde zadelpen op de website zetten want volgens mij heeft niemand zoiets. Ook de profs niet.
Waarom rijden de renners van IB - Caisse d'epargne eigenlijk op opera tijdrijdfietsen en niet op pina's?
Waarom rijden de renners van IB - Caisse d'epargne eigenlijk op opera tijdrijdfietsen en niet op pina's?