Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Merckx

recordfreak
Forum-lid
Berichten: 181
Lid geworden op: 05 mei 2006 23:45

recordfreak 29 mei 2006 17:05

De kleur die ik heb gekozen is de kleur van de nieuwe axm in het rood zwart wit. Zeer mooi! Heb nl ook andere wielen. dtswiss naven-sapim c-ray spaken en reflex velgen. Zeer goede redelijk lichte wielen. Goed voor het hardere werk: vlaamse wegen en kasseien.
 
Bedankt casran

pietalala
Forum-lid
Berichten: 673
Lid geworden op: 26 dec 2005 11:10

pietalala 29 mei 2006 19:27

Quoten: Origineel geplaatst door dominic op 28 Mei 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 28 Mei 2006


Quote:

Zeg Casran ik zal maar geen naam noemen maar jij kent die jongen wel van Avia die twee jaar terug naar het WK junioren ging met zijn Giant/Lightweights die woog volgens mij ook minder als 6,8 niet?

Op het WK wordt iedere ze fiets gewogen bij de junioren in ieder geval, teminste een vriend van mij ze fiets is toen gewogen en hij zij dat iedereen ze fiets werdt gewogen.


voor de duidelijkheid, ik denk dat het om deze jongen gaat...
als ik verkeerd ben verbeter me dan.
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 29 mei 2006 20:42

Nope, het ging om het WK in Verona. Toen reed Avia nog met Giant fietsen. Die foto moet van vorig jaar zijn, toen Avia met Sportivo's reed. Dit jaar rijdt die ploeg met Time fietsen.... en ze hebben jaarlijks verschillende juniores die met LWs rijden. Ik meen dat ze 2 jaar geleden eens met vijf juniors met Lightweights aan de start van een koers kwamen in het buitenland; een vriend van me, die ook LWs heeft, verkoos als enige van de ploeg z'n Neutrons en won!
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

goofer
Forum-lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 okt 2005 19:03

goofer 29 mei 2006 21:06

Het gaat natuurlijk om M. VA,groot talent en zeer fervente materiaalfreak, zie de spullen die hij verkoopt...
 
Grtz
Goofer

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 29 mei 2006 21:13

Quoten: Origineel geplaatst door Goofer op 29 Mei 2006

Het gaat natuurlijk om M. VA,groot talent en zeer fervente materiaalfreak, zie de spullen die hij verkoopt...


Die met z'n Neutrons ja... Hij reed op het WK in Verona niet met LWs, wel in Hamilton (LW voor, ADA achter); hij mailde me vandaag dat hij z'n setje LWs verkocht heeft (geen nood, heeft nog een set).
Degene waarover het ging staat op pagina 7 (met foto's).
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

demerspurter
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 07 mei 2006 02:27

demerspurter 31 mei 2006 20:40

Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 31 Mei 2006


Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 29 Mei 2006


Nope, het ging om het WK in Verona. Toen reed Avia nog met Giant fietsen.


 

Dit is wel besproken renner van Avia in 2004 !En hieronder zie je hem in kopgroep WK Verona!



Nog altyd heerlijke fietsen die Giant'jes ( in slooping + carbon ), vond ik het machtigste kleurenpatroon ooit ... Spijteg dat die ooit verdwenen zijn want dan had ik met zo'n fietsje men koersjes aangevat ) Als je dan nu ziet met wat voor lelijke decals en kleuren de Giant-catalogus van dit jaat op het net staat ... Triest...
+ Ik meen nog altyd dat de jongen met de cosmic's gewonnen heeft... ( Kruger ? vergeef me als ik de naam verkeerd typ maar ik meen dat hij zo heet + Hij was 2des op het WK cyclocross in Pontchateau achter Niels Albert  die een streekrenner is en waarvan ik ook fervent supporter van ben ) Des al niet te min dat de Belgen toen een schitterend WK reden bij de juniors!
Greetz
Demerspurter
<br>

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 31 mei 2006 20:47

Quoten: Origineel geplaatst door Demerspurter op 31 Mei 2006

+ Ik meen nog altyd dat de jongen met de cosmic's gewonnen heeft... ( Kruger ? vergeef me als ik de naam verkeerd typ maar ik meen dat hij zo heet + Hij was 2des op het WK cyclocross in Pontchateau achter Niels Albert  die een streekrenner is en waarvan ik ook fervent supporter van ben ) Des al niet te min dat de Belgen toen een schitterend WK reden bij de juniors!


Klopt. De Tsjech Roman Kreuzinger werd daar wereldkampioen. De Belgen zijn Ben Hermans (de Avia-renner waarover het ging; heeft 16/20 LWs) en Pieter Jacobs (l.); die laatste reed toen trouwens ook met een LW achterwiel, z'n voorwiel was Look Carbon (LW gecrasht, dacht ik).
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

demerspurter
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 07 mei 2006 02:27

demerspurter 31 mei 2006 20:58

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 31 Mei 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Demerspurter op 31 Mei 2006

+ Ik meen nog altyd dat de jongen met de cosmic's gewonnen heeft... ( Kruger ? vergeef me als ik de naam verkeerd typ maar ik meen dat hij zo heet + Hij was 2des op het WK cyclocross in Pontchateau achter Niels Albert  die een streekrenner is en waarvan ik ook fervent supporter van ben ) Des al niet te min dat de Belgen toen een schitterend WK reden bij de juniors!


Klopt. De Tsjech Roman Kreuzinger werd daar wereldkampioen. De Belgen zijn Ben Hermans (de Avia-renner waarover het ging; heeft 16/20 LWs) en Pieter Jacobs (l.); die laatste reed toen trouwens ook met een LW achterwiel, z'n voorwiel was Look Carbon (LW gecrasht, dacht ik).
 


Klopt helemaal !
Was ook even naar de site van Ben hermans gegaan, merkte op dat de foto's zijn talent(en) duidelijk weergaven ( zijn uitslagen trouwens ook  )
Naam voor de toekomst ...
En nu stop ik met off-topic te gaan  Sorry Casran en co...
<br>

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 31 mei 2006 21:09

Quoten: Origineel geplaatst door Demerspurter op 31 Mei 2006

En nu stop ik met off-topic te gaan  Sorry Casran en co...


Geen probleem... Ik voel het talent van die jongen op training wel.  Je wordt ook niet zomaar 2de en beste jongere in de Tour de l'Isard, en 4de na 3 Rabo's in LBL. Voilà, nog 1 foto om het af te leren:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Plaats reactie