Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

whocares
Forum-lid

whocares 18 mar 2005 19:25

Quote: Origineel geplaatst door Cor utj Mèhl op 17 Maart 2005

Ja...van waaruit kwam je Meijel binnen rijden? Vanuit Beringe? Enuhh...da's inderdaad mogelijk dat je mij tegen gaat komen. Ik fiets ook in het rood, wit, blauwe en zwarte tenue van een aantal Meijelse ondernemers. Mennen Keukens/Hoebergen Stucadoor (de zingende spaan), Ven Eijck bestratingen en Wielerhuis Liessel (good old Patrick Claessens, de beste kameraad van onze Max van Heeswijk).
Who cares? Waar kom jij vandaag? Brabant of good old Limburg?

Ik woon in Deurne , Noord-Brabant( zie Profiel ). Maar mijn moeder is wel in Limburg geboren ( Hegelsum , bij Horst )maar dat kwam omdat mijn opa bij de Spoorwegen werkte en regelmatig verkastte.Ik kwam op de terugweg van Heibloem ( waar een kameraad nog woont, maar verhuist naar Haelen dit weekend ) en bleef die weg volgen tot aan de Tureluurweg en dan Richting Liessel.Op de heenweg ben ik achterom langs het voetbalveld van RKMSV gekomen ( over de Vieruitersten )Oud-collega van het werk komt oorspronkelijk uit Meijel , maar woont tegenwoordig in de Neerkant ( Ton Gielens , +/- 52 jaar )
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 19 mar 2005 18:44

Sjonge jonge we worden hier toch een partij wijzer over het dagelijks leven van tal van interessante individuen in Noord-Limburg...

whocares
Forum-lid

whocares 19 mar 2005 20:49

Quote: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 19 Maart 2005
Sjonge jonge we worden hier toch een partij wijzer over het dagelijks leven van tal van interessante individuen in Noord-Limburg...

Ik kom niet uit Limburg. Ik ben een Brabander , geboren en getogen. Meijel ligt meteen in Limburg als je via Neerkant de provinciegrens oversteekt vanuit Deurne ( Afstand Deurne - Meijel = +/- 17 km )
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 19 mar 2005 20:56

Ja zoiets had ik al begrepen. Ik doelde ook meer op al die Meijelnaren die even de revue passeerden.

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 19 mar 2005 21:05

Ik wilde niet klagen hoor, 't was meer een en passent opmerking.

raleigh
Forum-lid

raleigh 02 apr 2005 02:04

Hallo allemaal, ik ben Robin, 24 uit Enschede.

Een jaar geleden mijn eerste racefiets gekocht, altijd al een willen hebben. Ben dus op en top beginner!

Verder van beroep student (tja, is dat een beroep?).

Vergeleken met tegenwoordig stelt mijn fiets helemaal niks voor; het is een Raleigh Rapide in teamkleuren van Raleigh. Voor 100 euro incl. een nieuw achterwiel en een nieuwe cassette en ketting toch geen slechte deal want hij rijdt heerlijk voor zo'n oud beessie. Maar ik zal er zo een foto van posten in het foto topic!

gr,
Robin

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 02 apr 2005 04:49

Hoi, welkom! Toevallig lid van Klein Verzet?

Plaats reactie