Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Vuelta 2011

dc
Forum-lid

dc 11 sep 2011 17:32

eelcoz schreef:
dc schreef:
Nee, die vlieger gaat niet op... je kan niet stellen: Als het slecht gaat is het de ploegleider, als het goed gaat is het de renner. Op die manier is het natuurlijk makkelijk Rabo de grond in te schrijven.
Dat beweer ik ook niet.
Sorry, wat beweer je dan wel? Je legt duidelijk de link GT-Mencov, geen etappezeges-ploegleiding. Dat is meten met twee maten.
eelcoz schreef: Je weet niet hoe goed Mentsjov in z'n Rabotijd zou zijn geweest met een andere ploegleiding. Er valt weinig over te zeggen, daarom vind ik het te kort door de bocht om te stellen dat men het goed heeft gedaan omdat er een paar grote rondes zijn gewonnen. De vraag is of men het maximale uit het rennerspotentieel haalt.
De successen mag je niet meten? Ik vind dat nou weer kort door de bocht. Sowieso is je overweging zinloos. Kijk maar naar de volgende bewering:

Je weet ook niet of Mollema wel uberhaupt zo goed had gestaan met een andere ploegleiding. De vraag is of andere ploegleiders hem zo boven zichzelf kunnen laten uitstijgen.

Die bewering is net zo onbewijsbaar als de jouwe... en dan val je terug op feiten, harde cijfers. En die geven aan dat Rabo het de afgelopen tien jaar helemaal niet zo slecht doet.

Superstick
Forum-lid

Gebruikersavatar Superstick 11 sep 2011 17:38

Mollema groen!

dc
Forum-lid

dc 11 sep 2011 17:38

Mollema groen!*

*Ondanks de ploegleiding ^^

kxlight
Forum-lid HC

kxlight 11 sep 2011 17:40

kxlight schreef:Schitterend die Mollema, lekker meesprinten voor de punten. Hopelijk morgen zich mengen in de tussensprint. Geweldig die ambitie!
Vandaag weer ;-)

Afbeelding
Laatst gewijzigd door kxlight op 11 sep 2011 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 11 sep 2011 18:22

GRONINGEN BOVEN ;)

Bauke pakt groen, knap hoor.

HenH
Forum-lid

HenH 11 sep 2011 18:39

Schitterende bekroning voor Mollema voor een zeer goed gereden Vuelta.
Wat een strijdlust heeft hij.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada

simen
Forum-lid

simen 11 sep 2011 20:34

Mooie ronde van Spanje gezien.
En de Nederlandse deelname bleef niet onopgemerkt.
In de breedte gaat het steeds beter.
Dat geeft hoop op mooie tijden.
Zij is ook tegen

mrcoffee
Forum-lid

Gebruikersavatar mrcoffee 12 sep 2011 09:57

Mooie Vuelta: Rabobank heeft wel in de kijker gereden met meegaan in ontsnappingen, ere plaatsen maar geen dagsucces wel uiteindelijk nog op de valreep het groen en een 4e plekk in het eindklassement. Werkelijk een fantastische prestatie van Mollema.
Poels ook prima gereden maar jammer genoeg is een volle ronde van 3 weken op niveau presteren. Mollema heeft een berg aan karakter wat dat betreft heeft hij het uitstekend gedaan. In de laatste etappe nog meesprinten en 9e worden om puntjes te sprokkelen, wie verzint en kan dat nog. De etappe waarin Rabo Rodriguez hebben laten wegrijden was een misser maar het is toch nog goed gekomen.

Verrassende winnaar met Cobo en zoniet nog verassender Froome op de 2e plek. Als Froome niet voor Wiggins had hoeven rijden.....
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

mrcoffee
Forum-lid

Gebruikersavatar mrcoffee 12 sep 2011 10:01

Mooie Vuelta: Rabobank heeft wel in de kijker gereden met meegaan in ontsnappingen, ere plaatsen maar geen dagsucces wel uiteindelijk nog op de valreep het groen en een 4e plek in het eindklassement. Werkelijk een fantastische prestatie van Mollema. Poels ook prima gereden maar jammer genoeg is een volle ronde van 3 weken op niveau presteren. Mollema heeft een berg aan karakter wat dat betreft heeft hij het uitstekend gedaan. In de laatste etappe nog meesprinten en 9e worden om puntjes te sprokkelen, wie verzint en kan dat nog. De etappe waarin Rabo Rodriguez hebben laten wegrijden was een misser maar het is toch nog goed gekomen.
Zoals altijd staan de beste stuurlui aan de wal en is kritiek leveren het makkelijkste.

Verrassende winnaar met Cobo en zoniet nog verassender Froome op de 2e plek. Als Froome niet voor Wiggins had hoeven rijden.....
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

rihodi
Forum-lid

Gebruikersavatar rihodi 12 sep 2011 10:33

Petje af voor Mollema, gaan we nog veel mooie dingen van zien. Ook in de breedte goed met Poels,Kruiswijk (en Ruigh en Hoogerland) gezien dit jaar. Met een goede Geesink zonder pech kan het volgend jaar een mooi jaar worden, ik kijk er al naar uit.

Top dat zo'n klein land sponsoren heeft voor 3 grote ploegen.
Richard
-------------------------------
Just Ride
tip: www.derks-wielersport.nl

phil
Forum-lid

phil 12 sep 2011 10:58

mrcoffee schreef:Verrassende winnaar met Cobo en zoniet nog verassender Froome op de 2e plek. Als Froome niet voor Wiggins had hoeven rijden.....
Toch moest ik afgelopen week vaker dan me lief was aan deze beelden uit 2008 denken... http://www.youtube.com/watch?v=4Dk1KC9DDBQ

DeletedUser01
Forum-lid

DeletedUser01 12 sep 2011 22:51

Straks even kijken naar Pauw & Witteman met de winnnaar van de groene trui.

Plaats reactie