Ervaring webshops
Dat er shady wegshops bestaan (hoe klote dan ook) kan ik begrijpen, maar dat grotere tussenhandelaren ze dan gaan beschermen vind ik wel erg apart. Als Tehava zou je daar toch niet mee geassocieerd willen worden lijkt mij.
Suces met de rechtsbijstand, hoop dat het goed afloopt.
Suces met de rechtsbijstand, hoop dat het goed afloopt.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40145
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Ik heb ooit op het punt gestaan om bij Tehava in dienst te treden, maar ik heb mij rond het teken-moment bedacht. Had er geen goed gevoel bij. En zo nu en dan hoor/zie ik dingetjes die mij nog steeds bevestiging geven van mijn keuze.
Less is bore
De webshop is aangesloten bij "Thuiswinkel Keurmerk" en ik zou iig daar een klacht indienen over de handelswijze.ncornelisse schreef:Ik heb lang getwijfeld om verschillende redenen om dit te plaatsen, maar hier toch mijn nare ervaring met Seeyourheartbeat.com......
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid
- Berichten: 543
- Lid geworden op: 14 mei 2016 11:51
Al 2 x een mail gestuurd via een formulier op hun website, maar geen reactie.
Normaliter heb ik weinig te melden in dit topic, maar ik maak op deze dinsdagavond een uitzondering.
Zéér slechte ervaring gehad -eigenlijk nog steeds- met athleteshop.nl. Wat een bagger zaakje is dat zeg, ik wacht al twee (!!) maanden op m'n bestelling. Wordt keer op keer uitgesteld zonder enige vorm van communicatie naar de klant. Zet dan bij het desbetreffende artikel tijdelijk niet leverbaar of haal het artikel van de site. Communiceer op z'n minst naar de klant.
Zéér slechte ervaring gehad -eigenlijk nog steeds- met athleteshop.nl. Wat een bagger zaakje is dat zeg, ik wacht al twee (!!) maanden op m'n bestelling. Wordt keer op keer uitgesteld zonder enige vorm van communicatie naar de klant. Zet dan bij het desbetreffende artikel tijdelijk niet leverbaar of haal het artikel van de site. Communiceer op z'n minst naar de klant.
Previous name Jansen01
Gisteren een dura ace crank besteld bij rosebikes, ze hadden een mooie prijs en nog genoeg voorraad.
Krijg ik vanmorgen een mailtje dat het product niet leverbaar is en nu staan alle 9000 crank als uitverkocht.
Foutje in prijs (220 euro nml) en snel maar als uitverkocht gezet om niet te hoeven leveren ? (prijs is ook weer omhoog gezet nml)
Krijg ik vanmorgen een mailtje dat het product niet leverbaar is en nu staan alle 9000 crank als uitverkocht.
Foutje in prijs (220 euro nml) en snel maar als uitverkocht gezet om niet te hoeven leveren ? (prijs is ook weer omhoog gezet nml)
-
- Forum-lid
- Berichten: 543
- Lid geworden op: 14 mei 2016 11:51
Heb ik overwogen, maar weet niet of dat verstandig is.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 4217
- Lid geworden op: 10 jul 2006 18:43
Lijkt me niet meer dan normaal dat een groothandel/distributeur niet met de eindklant van een webshop wil communiceren?
Terzijde: iets bestel bij Bike24: op voorraad levering 3-5 werkdagen. Het werd pas na 9 werkdagen verstuurd zonder verdere verklaring en is nog steeds niet geleverd na 10 werkdagen.
Iets besteld bij Elite in Italië: (twee zwart met Roze bidons voor mijn wederhelft): 1,5 dagen later per express 's avonds geleverd.
Terzijde: iets bestel bij Bike24: op voorraad levering 3-5 werkdagen. Het werd pas na 9 werkdagen verstuurd zonder verdere verklaring en is nog steeds niet geleverd na 10 werkdagen.
Iets besteld bij Elite in Italië: (twee zwart met Roze bidons voor mijn wederhelft): 1,5 dagen later per express 's avonds geleverd.
-
- Forum-lid
- Berichten: 543
- Lid geworden op: 14 mei 2016 11:51
Nee Seeyourheartbeat levert gewoon niet. En er wordt door hem niet meer gecommuniceerd.Joskovic schreef:Niels, is dit nu nog steeds niet opgelost? Wat een bende daar zeg.
Blijkbaar kan dit in Nederland. Rechtsbijstand wil er geen rechtszaak van maken ivm de kosten.