Pagina 24 van 70

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 10 feb 2017 14:35
door RKN
Ik zou een dergelijke uitgave ook liever bij een gerenommeerde (web)shop doen, dan maar wat duurder uit...

iig bedankt voor het delen, en succes er maar mee!

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 10 feb 2017 14:52
door rondje
Dat er shady wegshops bestaan (hoe klote dan ook) kan ik begrijpen, maar dat grotere tussenhandelaren ze dan gaan beschermen vind ik wel erg apart. Als Tehava zou je daar toch niet mee geassocieerd willen worden lijkt mij.

Suces met de rechtsbijstand, hoop dat het goed afloopt.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 10 feb 2017 15:00
door daniel1975
Ik heb ooit op het punt gestaan om bij Tehava in dienst te treden, maar ik heb mij rond het teken-moment bedacht. Had er geen goed gevoel bij. En zo nu en dan hoor/zie ik dingetjes die mij nog steeds bevestiging geven van mijn keuze.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 10 feb 2017 15:16
door Orlok
ncornelisse schreef:Ik heb lang getwijfeld om verschillende redenen om dit te plaatsen, maar hier toch mijn nare ervaring met Seeyourheartbeat.com......
De webshop is aangesloten bij "Thuiswinkel Keurmerk" en ik zou iig daar een klacht indienen over de handelswijze.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 10 feb 2017 15:25
door ncornelisse
Al 2 x een mail gestuurd via een formulier op hun website, maar geen reactie.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 28 feb 2017 19:51
door jansen2.0
Normaliter heb ik weinig te melden in dit topic, maar ik maak op deze dinsdagavond een uitzondering.

Zéér slechte ervaring gehad -eigenlijk nog steeds- met athleteshop.nl. Wat een bagger zaakje is dat zeg, ik wacht al twee (!!) maanden op m'n bestelling. Wordt keer op keer uitgesteld zonder enige vorm van communicatie naar de klant. Zet dan bij het desbetreffende artikel tijdelijk niet leverbaar of haal het artikel van de site. Communiceer op z'n minst naar de klant.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 08 mar 2017 15:01
door DDX
Gisteren een dura ace crank besteld bij rosebikes, ze hadden een mooie prijs en nog genoeg voorraad.
Krijg ik vanmorgen een mailtje dat het product niet leverbaar is en nu staan alle 9000 crank als uitverkocht.

Foutje in prijs (220 euro nml) en snel maar als uitverkocht gezet om niet te hoeven leveren ? (prijs is ook weer omhoog gezet nml)

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 08 mar 2017 22:34
door indobesar
ncornelisse schreef:Al 2 x een mail gestuurd via een formulier op hun website, maar geen reactie.
Misschien moet je Jan een persoonlijk bezoekje brengen. Persoonlijk contact zijn webshop ondernemers vaak niet blij mee...

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 09 mar 2017 06:25
door ncornelisse
Heb ik overwogen, maar weet niet of dat verstandig is.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 09 mar 2017 10:50
door Joskovic
Niels, is dit nu nog steeds niet opgelost? :shock: Wat een bende daar zeg. :cry:

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 09 mar 2017 10:57
door ericpeters
Lijkt me niet meer dan normaal dat een groothandel/distributeur niet met de eindklant van een webshop wil communiceren?


Terzijde: iets bestel bij Bike24: op voorraad levering 3-5 werkdagen. Het werd pas na 9 werkdagen verstuurd zonder verdere verklaring en is nog steeds niet geleverd na 10 werkdagen.

Iets besteld bij Elite in Italië: (twee zwart met Roze bidons voor mijn wederhelft): 1,5 dagen later per express 's avonds geleverd.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 09 mar 2017 11:11
door ncornelisse
Joskovic schreef:Niels, is dit nu nog steeds niet opgelost? :shock: Wat een bende daar zeg. :cry:
Nee Seeyourheartbeat levert gewoon niet. En er wordt door hem niet meer gecommuniceerd.
Blijkbaar kan dit in Nederland. Rechtsbijstand wil er geen rechtszaak van maken ivm de kosten.