Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wielrennen op tv

dario
Forum-lid
Berichten: 3864
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 22 mei 2013 16:19

Wat een verschrikkelijk taaltje brabbelt die De Cauwer toch... Die man is niet in staat om twee correcte nederlandse zinnen na elkaar te zeggen, zonder gehakkel of kromme zinsconstructies: ook voor Vlaamse oren totaal onbeluisterbaar! (en helemaal dramatisch wordt het als hij een grapje produceert) :roll:
En qua domme praat verkopen kent hij ook zijn gelijke niet - zèlfs niet in de vorm van Renaat Schotte.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

alexp
Forum-lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 04 apr 2009 16:33

alexp 24 mei 2013 18:10

dario schreef:Wat een verschrikkelijk taaltje brabbelt die De Cauwer toch... Die man is niet in staat om twee correcte nederlandse zinnen na elkaar te zeggen, zonder gehakkel of kromme zinsconstructies: ook voor Vlaamse oren totaal onbeluisterbaar! (en helemaal dramatisch wordt het als hij een grapje produceert) :roll:
En qua domme praat verkopen kent hij ook zijn gelijke niet - zèlfs niet in de vorm van Renaat Schotte.
Smaken verschillen. Ik zit altijd weer te genieten van De Cauwer en Schotte. Schotte met zijn enthousiasme voor de koers en Italië en De Cauwer met zijn aanvulling en droogkomische humor. Zodra ik hoor welkom Girini ga ik er lekker voor zitten en genieten van de koers en het leuke commentaar.

Gebruikersavatar
stakie75
Forum-lid
Berichten: 348
Lid geworden op: 15 jan 2012 08:55
Locatie: Valkenswaard
Contact

Gebruikersavatar stakie75 25 mei 2013 07:31

Tijdens de Dauphine begint Boogerd als commentator bij Eurosport, gaat ook de TDF doen????? Nelissen eruit ivm dopingbiecht en Boogerd erin, snap het niet.
Daupine; Boogerd met Jose Been, Tour zal wel met Martijn Berkhout zijn. Jammer wel, ik vond Thijs en Martijn samen in de Giro een leuk duo.
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)

dickygiovanni
Forum-lid
Berichten: 1791
Lid geworden op: 04 aug 2010 01:20

dickygiovanni 25 mei 2013 09:05

Zowel Nelissen als Eurosport beweren dat de dopingbiecht niet de direkte oorzaak van de breuk zou zijn. Ik zou Boogerd en Zonneveld wel eens samen willen horen, ben iig blij dat Michael weer op tv gaat zijn, fijne vent. Vind de Cauwer met Wuyts altijd nog het meest aangename duo, wil alleen nog wel eens in slaap vallen, maar dat kan ook door de koers komen..

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39685
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 25 mei 2013 16:05

Ik ben er blij mee. Die belgen kunnen mij niet boeien, Du en Dij ook niet.
Keek graag naar Eurosport met Danny, maar denk dat er nu ook wel een mooi duo is.
En vind het fijn voor Boogie: kreeg als enige alle shit en zijn oude ploeggenootjes hoorde je niet. Mooi dat ie weer een plek heeft!!
Less is bore

martijnnnn
Forum-lid
Berichten: 363
Lid geworden op: 06 dec 2009 17:27

martijnnnn 25 mei 2013 16:08

alexp schreef:
dario schreef:Wat een verschrikkelijk taaltje brabbelt die De Cauwer toch... Die man is niet in staat om twee correcte nederlandse zinnen na elkaar te zeggen, zonder gehakkel of kromme zinsconstructies: ook voor Vlaamse oren totaal onbeluisterbaar! (en helemaal dramatisch wordt het als hij een grapje produceert) :roll:
En qua domme praat verkopen kent hij ook zijn gelijke niet - zèlfs niet in de vorm van Renaat Schotte.
Smaken verschillen. Ik zit altijd weer te genieten van De Cauwer en Schotte. Schotte met zijn enthousiasme voor de koers en Italië en De Cauwer met zijn aanvulling en droogkomische humor. Zodra ik hoor welkom Girini ga ik er lekker voor zitten en genieten van de koers en het leuke commentaar.
Hier nog iemand, ik kan het ook wel waarderen. Met name de flauwe humor van de Cauwer. Net ook weer tijdens de giro. Schotte: 'Zo wordt het toch een explosieve atoombom.' de Cauwer: 'Awel zullen er weinig niet explosieve atoombommen zijn.'

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6585
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 29 mei 2013 19:14

Geen wielrennen maar wel een straf stukje wielertoerisme.

Canvas 29 mei om 21:10:
Op de fiets van Alaska naar Argentinië

dario
Forum-lid
Berichten: 3864
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 02 jun 2013 11:39

Door tennis blijkbaar geen Dauphiné op Sporza... :(
Maar France3 blijkt wel soelaas te brengen.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 02 jun 2013 12:04

dario schreef:Door tennis blijkbaar geen Dauphiné op Sporza... :(
Maar France3 blijkt wel soelaas te brengen.
Of via internet http://sports-livez.com/
What makes the boat go faster?

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 5015
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 02 jun 2013 13:18

liviolivius schreef:
dario schreef:Door tennis blijkbaar geen Dauphiné op Sporza... :(
Maar France3 blijkt wel soelaas te brengen.
Of via internet http://sports-livez.com/
Top, dank voor de link!

:P

elefantino
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58

elefantino 05 jun 2013 20:52

Nu op Belgie Een: God in Frankrijk, met o.a. Karl Vannieuwkerke over de Tour

dario
Forum-lid
Berichten: 3864
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 05 jun 2013 21:18

Ik heb het geprobeerd, en wist het toch zo'n tien minuten uit te houden... Tjonge, wat een tenenkrommende tv was dat!
Maar goed, als dat Vannieuwkerke (die nog onnozeler blijkt dan ik dacht) over zijn midlifecrisis heen helpt is het toch ergens goed voor...
Laatst gewijzigd door dario op 05 jun 2013 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

Plaats reactie