Over de wielersport en zijn beoefenaars.

WK 2012

stelvio82
Forum-lid

stelvio82 25 sep 2012 20:00

timo2.0 schreef:
pinarello schreef:Dan moet je eens teruglezen waarom Kroon de bondscoach wel geschikt vind. Dat heeft nl niets te maken met de punten die jij aanhaalt ;)
Citaat? Want ik zie het nergens
Heeft iemand jou wel eens verteld dat je een zeer onaangename manier van discussieren hebt?

Panthers7
Forum-lid

Panthers7 25 sep 2012 20:04

sparko schreef:
daarnaast hoorde ik Van Vliet ook commentaar geven op een (rabo?) renner die commentaar had over een broek, dat was voordat hij ermee had gereden.
Hij vond dat grote onzin, bij voorbaat al commentaar geven op een koersbroek. Ik was in eerste instantie geneigd te denken; wat een verwende prut-renner.
Maar daarna realiseerde ik me iets, als de renner in kwestie Mollema was; die heeft een rubber allergie en kan dus slecht tegen de rubber-randjes onderin de broekspijpen. Hij rijdt dan ook zonder rubbers op zijn shifters, logisch dat je dan vraagt of er wat aan de broek veranderd kan worden.
Ook al zou het niet mollema zijn is het toch niet zo heel raar, hoe velen hier op het forum zweren niet bij een soort broek en zullen/willen ook nooit een andere broek/zeem dragen. Je/ze moeten er toch een aantal uren op zitten..

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 25 sep 2012 20:05

pinarello schreef:Tja hoe kan je dan wel reageren :roll:
Omdat ik het hele artikel in de Telegraaf heb gelezen en ik zie Kroon niets zeggen dat suggereert dat hij Van Vliet een goede bondscoach vindt en al helemaal niets waarom hij dat dan zou vinden. Als jij dan stelt dat Kroon hem duidelijk een geschikte bondscoach vindt dan vraag ik naar citaten waaruit dat blijkt. Maar die citaten wil je blijkbaar niet geven?
stelvio82 schreef:Heeft iemand jou wel eens verteld dat je een zeer onaangename manier van discussieren hebt?
Heeft iemand jou wel eens verteld dat het best wel vreemd is dat je gisteren een account hebt aangemaakt voor dit forum en dat je vervolgens in elke bericht dat je plaatst enkel bezig bent met op mij reageren? Sommige mensen noemen dat obsessief maar ik weet zeker dat je mij los kan laten :mrgreen:
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

pinarello
Forum-lid

pinarello 25 sep 2012 20:15

litespeed schreef:
pinarello schreef:Maar verder ga ik hier niet met je over in discussie want jij vind em niet geschikt en ik wel. Mooi toch ;)
Jij doet niet anders dan enkel poneren. Je kan toch aangeven waarom je hem zo geschikt vindt? Wat is er zo goed aan het publiekelijk afvallen van vele renners waarmee je de komende vier jaar nog vaak zou moeten gaan werken? Wat is er zo goed aan het zeer selectief afvallen van renners (stomtoevallig Rabo-renners) en 'falende' renners (Terpstra, Westra) totaal ontzien? Wat is er zo goed aan om dit publiekelijk te spelen en niet intern?
Omdat hij de vinger op de zere plek legt. Die zgn minpunten(ook nog dubbel) vul jij voor mij in blijkbaar. Maar ook hier geld: jij mag daar als Rabo fan best anders over denken maar ik hoop met vele anderen dat het inderdaad anders gaat bij Rabo zodat we de komende jaren kunnen genieten van Nederlandse successen want dat willen we uiteindelijk allemaal. ;)

litespeed
Forum-lid

Gebruikersavatar litespeed 25 sep 2012 20:18

De meeste punten staan geheel los van de Rabobank (publiekelijk afvallen, selectief oordelen, publiekelijk vs intern, tweespalt zaaien, etc) en gaan enkel over competenties die je als bondcoach zou moeten bezitten . Maar goed, het is duidelijk hoe stevig het fundament onder jouw mening is.

En uiteraard zou ik ook graag willen dat de Rabobank nog beter gaat presteren. En daarbij lijkt mij verandering voor de hand liggen. Alsof de Rabobank zoveel mensen ontslaat zonder visie richting de nabije toekomst... Kom op zeg. Bovendien ben ik geen Rabo-fan, maar meer liefhebber van het wielrennen in het algemeen. Ploeg maakt mij daarbij niet uit. Nationaliteit al helemaal niet.
Laatst gewijzigd door litespeed op 25 sep 2012 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.

spiritwetteren
Forum-lid

spiritwetteren 25 sep 2012 20:20

Maar Gilbert heeft toch gewonnen. :D

En eventueel een Gesink (Geesink) topic opstarten.
We zijn er om elkander te helpen, nietwaar?

pinarello
Forum-lid

pinarello 25 sep 2012 20:32

litespeed schreef:De meeste punten staan geheel los van de Rabobank (publiekelijk afvallen, selectief oordelen, publiekelijk vs intern, tweespalt zaaien, etc) en gaan enkel over competenties die je als bondcoach zou moeten bezitten . Maar goed, het is duidelijk hoe stevig het fundament onder jouw mening is.

En uiteraard zou ik ook graag willen dat de Rabobank nog beter gaat presteren. En daarbij lijkt mij verandering voor de hand liggen. Alsof de Rabobank zoveel mensen ontslaat zonder visie richting de nabije toekomst... Kom op zeg. Bovendien ben ik geen Rabo-fan, maar meer liefhebber van het wielrennen in het algemeen. Ploeg maakt mij daarbij niet uit. Nationaliteit al helemaal niet.
;)

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 25 sep 2012 20:50

Maar goed, je poneert hier het argument dat Kroon Van Vliet een prima bondscoach vindt, maar als ik dat nergens terugvind in het aangehaalde artikel weiger je er verder nog iets over te zeggen. Fact free politics noemen ze dat
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 25 sep 2012 21:02

Derksen had (IMHO) een aardige analyse in Sport Inside: Nederlanders = momenteel B-garnituur; konden gewoon niet beter en hebben dus naar behoren gepresteerd. Van Vliets reactie kan niet en is niet slim.

rene
Forum-lid HC

Gebruikersavatar rene 25 sep 2012 21:15

Is het al tijd voor de nootjes , en een biertje ? .....

Pffffff wat een gezeik zeg over het WK. Nederland zal de eerstkomende jaren geen aansprekende overwinningen behalen zoals een Tourzege ; Giro of een WK Titel. Waarschijnlijk komt het door ons poldermodel , overal over willen ouwehoeren en een mening over willen hebben. Dan ook nog eens tot aan vervelens toe nog eens ouwehoeren terwijl het maar om 1 ding draait en dat is hard fietsen.

Ik zeg : S.Langeveld als Bondcoach - en dan als rijders : Raas - Breukink - Ducrot - Kuiper - Zoetemelk enz.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

litespeed
Forum-lid

Gebruikersavatar litespeed 25 sep 2012 21:23

havana schreef:Derksen had (IMHO) een aardige analyse in Sport Inside: Nederlanders = momenteel B-garnituur; konden gewoon niet beter en hebben dus naar behoren gepresteerd. Van Vliets reactie kan niet en is niet slim.
+1

boswielrenner
Forum-lid

Gebruikersavatar boswielrenner 25 sep 2012 21:47

Hé Frank..ik had jou hier al wel eerder verwacht. Je moest zeker eerst cola en chips halen? :-)
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29

Plaats reactie