Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Sorry maar voor mij blijft Lance Armstrong een held

materialist
Forum-lid
Berichten: 1696
Lid geworden op: 05 sep 2010 12:12

materialist 06 dec 2012 13:39

tennisser schreef:
Max 2.0 schreef:(...) Het is overigens wel vreemd dat al zijn berichten daaruit verwijderd zijn.
Maakt ook Gastheerg gebruik van de doofpottactiek?? Zou het bestuur van het forum hierbij betrokken zijn?? Ik vermoed een complot.... ;)
Ik maak me ernstig zorgen. We moeten een onafhankelijke commissie benoemen en tot de bodem gaan, de onderste steen moet boven komen
Do kin der mar druk mei weze

fietsernl
Forum-lid
Berichten: 601
Lid geworden op: 29 apr 2004 13:35

fietsernl 06 dec 2012 13:54

tennisser schreef:
jules_msk schreef:(...), maar ik sta er altijd van te kijken hoe plotseling de hele wielerwereld zich tegen één man omdraait die ze jarenlang hebben geprezen.
Goh, ...hoe zou dat nou komen????
In tegenstelling tot vele anderen heb ik net het respect verloren voor Armstrong zijn ploeggenoten die al die jaren samen met hem hebben gefietst, veel geld verdiend en toen ook van alles wisten maar nu plots om zich heen beginnen te slaan.
Landis zou hier nog aan kunnen voldoen, maar wie zijn dan wel niet die andere ploeggenoten die 'nu plots om zich heen beginnen te slaan'??? Graag namen.
George Hincapie b.v. Eerst carriëre afmaken en nu gaan staan roepen. :evil:

tennisser
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 05 sep 2010 19:00

tennisser 06 dec 2012 14:21

fietsernl schreef:
tennisser schreef:
jules_msk schreef:(...), maar ik sta er altijd van te kijken hoe plotseling de hele wielerwereld zich tegen één man omdraait die ze jarenlang hebben geprezen.
Goh, ...hoe zou dat nou komen????
In tegenstelling tot vele anderen heb ik net het respect verloren voor Armstrong zijn ploeggenoten die al die jaren samen met hem hebben gefietst, veel geld verdiend en toen ook van alles wisten maar nu plots om zich heen beginnen te slaan.
Landis zou hier nog aan kunnen voldoen, maar wie zijn dan wel niet die andere ploeggenoten die 'nu plots om zich heen beginnen te slaan'??? Graag namen.
George Hincapie b.v. Eerst carriëre afmaken en nu gaan staan roepen. :evil:
Grappig, als iemand nooit heeft 'staan roepen', dan is het George Hincapie wel. Hincapie heeft zich nooit in de media uitgelaten over Armstrong. In 2010 is hij voor de rechter gedaagd in de federale zaak van Jeff Novitzky tegen US Postal en heeft hij onder ede een getuigenverklaring moeten afleggen. Maar dat noem jij dus 'staan roepen' ? Wat had hij dan moeten doen, meineed plegen (waar 1-2 jaar gevangenisstraf op staat) om Armstrong de hand boven het hoofd te houden?

wasbeer2006
Forum-lid HC
Berichten: 13538
Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47

wasbeer2006 06 dec 2012 14:33

Ik moet zeggen dat er weinig zijn die nu ineens beginnen te "roepen". Eerlijk gezegd ken ik er geen.

tennisser
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 05 sep 2010 19:00

tennisser 06 dec 2012 14:46

materialist schreef:
tennisser schreef:
Max 2.0 schreef:(...) Het is overigens wel vreemd dat al zijn berichten daaruit verwijderd zijn.
Maakt ook Gastheerg gebruik van de doofpottactiek?? Zou het bestuur van het forum hierbij betrokken zijn?? Ik vermoed een complot.... ;)
Ik maak me ernstig zorgen. We moeten een onafhankelijke commissie benoemen en tot de bodem gaan, de onderste steen moet boven komen
Het moge duidelijk zijn dat daniel1975, die ten tijde van de bewuste dopingdilemmadiscussie moderator was van het forum(!), er alle belang bij heeft dat zijn eerder gedane uitspraken aan het daglicht worden onttrokken. Ik roep hem op de onderzoekscommissie met de waarheid aangaande deze doofpotaffaire toe te treden. Bij meewerken met het onderzoek zal de arbitragecommissie tot strafvermindering overgaan resulterend in een schorsing van één dag op dit forum.
;)

mda1
Forum-lid
Berichten: 736
Lid geworden op: 10 aug 2010 16:18

mda1 06 dec 2012 14:55

fietsernl schreef:
tennisser schreef:
jules_msk schreef:(...), maar ik sta er altijd van te kijken hoe plotseling de hele wielerwereld zich tegen één man omdraait die ze jarenlang hebben geprezen.
Goh, ...hoe zou dat nou komen????
In tegenstelling tot vele anderen heb ik net het respect verloren voor Armstrong zijn ploeggenoten die al die jaren samen met hem hebben gefietst, veel geld verdiend en toen ook van alles wisten maar nu plots om zich heen beginnen te slaan.
Landis zou hier nog aan kunnen voldoen, maar wie zijn dan wel niet die andere ploeggenoten die 'nu plots om zich heen beginnen te slaan'??? Graag namen.
George Hincapie b.v. Eerst carriëre afmaken en nu gaan staan roepen. :evil:
En Christian Vandevelde... en Levi Leiphiemer... en Frankie Andreu... geen van allen is nu 'om zich heen aan het slaan' lijkt me. Toch?

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39679
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 06 dec 2012 15:05

tennisser schreef: Het moge duidelijk zijn dat daniel1975, die ten tijde van de bewuste dopingdilemmadiscussie moderator was van het forum(!), er alle belang bij heeft dat zijn eerder gedane uitspraken aan het daglicht worden onttrokken..
;)
Ik heet ook eigenlijk geen 1975 met mijn achternaam, maar Verbruggen :mrgreen:
Less is bore

Gebruikersavatar
ever
Forum-lid
Berichten: 1340
Lid geworden op: 28 jan 2008 17:21

Gebruikersavatar ever 11 dec 2012 09:47

Naar nu blijkt heeft meneer Armstrong het al sinds 2010 druk met nog een andere rechtszaak:

http://online.wsj.com/article/SB1000142 ... 93218.html" onclick="window.open(this.href);return false;

(en het zal ook de laatste niet zijn denk ik zomaar)

materialist
Forum-lid
Berichten: 1696
Lid geworden op: 05 sep 2010 12:12

materialist 11 dec 2012 11:02

Die post daar boven had ik bijna gemist.
Do kin der mar druk mei weze

Gebruikersavatar
ever
Forum-lid
Berichten: 1340
Lid geworden op: 28 jan 2008 17:21

Gebruikersavatar ever 18 dec 2012 11:34

Voor de geinteresseerden, een klein inkijkje in het netwerk achter Lance Armstrong:

The Ties that Bind, did USA Cycling protect Lance Armstrong? - by Selena Bind

http://reader.roopstigo.com/view/roopst ... chapter/2/" onclick="window.open(this.href);return false;

(ik kan de tekst niet selecteren om hier te quoten)

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 18 dec 2012 11:58

Ik vind de bewijzen die hier voor worden gelegd wel heel erg mager. Uiteindelijk zijn de enige harde feiten dat er 4x $80.000 aan Tailwind is betaald. De tax profits (vanwege stichting) waarover gesproken zijn peanuts voor iemand die multi-miljonaire is en een eigen investeringsmaatschappij had.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

knutmo
Forum-lid
Berichten: 1138
Lid geworden op: 15 jun 2011 11:03

knutmo 10 jan 2013 22:36

Afbeelding

Hebben jullie hem allemaal bij de hand voor vannacht?

Plaats reactie