Vandaag gefietst in 2013
Vandaag retourtje Deurne-Voldrop gedaan en mezelf iets te optimistisch gekleed. Op de terugweg heb ik het echt koud gehad. Eenmaal thuis was de pijp behoorlijk leeg. Ik vond het vreemd genoeg 's morgens minder koud dan 's middags.
Real men wear blûk!!! Marcel
Vanmiddag mijn "maiden"-ritje op mijn nieuwe single-speed.
Vanochtend heb ik 'm opgehaald en vanmiddag dus de eerste rit. Leusden-woudenberg-maarsbergen-overberg-veenendaal-scherpenzeel-leusden. En gereedschap mee voor de laatste afstellingen.
Zo'n 45km gefietst met lekker weer. Heb de Amerongse berg maar rechts laten liggen, zo zonder versnellingen... Dat komt een andere keer wel!
'T was lekker fietsen, zo zonder versnellingen
Vanochtend heb ik 'm opgehaald en vanmiddag dus de eerste rit. Leusden-woudenberg-maarsbergen-overberg-veenendaal-scherpenzeel-leusden. En gereedschap mee voor de laatste afstellingen.
Zo'n 45km gefietst met lekker weer. Heb de Amerongse berg maar rechts laten liggen, zo zonder versnellingen... Dat komt een andere keer wel!
'T was lekker fietsen, zo zonder versnellingen
Net als Bottecchia de Farmfrites strandrace (40 km) in Rockanje gereden. Erg leuke ervaring, lekker gebikkeld en zo'n strandrace smaakt, voor de afwisselng, zeker naar meer! Supergaaf! Alleen al dat zand overal in en tussen. 't zit, zefls na het douchen nog tussen m'n kiezen en in m'n oren. Had de hogedrukspuit niet alleen voor m'n fietsje moeten gebruiken denk ik
-----------------------------------------------
Wilier Cento1 Air
Bianchi Sempre.
Koga beachracer.
Wilier Cento1 Air
Bianchi Sempre.
Koga beachracer.
-
- Forum-lid
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lol, dat was op de weg niet anders..... Na de trainingskoers op Sloten zagen we eruit als waren we veldrijders.Rick.1968 schreef:Alleen al dat zand overal in en tussen. 't zit, zefls na het douchen nog tussen m'n kiezen en in m'n oren.
Less is bore
Laat voor jouw doen Jeroen? Of heb ik iets gemist?
Gisteren heerlijk genoten in het zonnetje van een rondje Land van Maas en Waal. Vanuit Druten via Alphen naar Dreumel, daar de Waaldijk op en blijven volgen tot aan Beuningen. Via Bergharen en Hernen doorgestoken naar de Maasdijk en via Batenburg en Appeltern weer terug naar Druten. Zo'n 3 uurtjes D1. Het was af en toe wel slalommen tussen de wandelaars en recreatie-fietsers door idd....
Rondje Eemshaven gemaakt. Aardig windje. Vooral 's ochtends ook nog redelijk wat zon. Lage gevoelstemperatuur. Kopje koffie in Bedum. Goed voor 105 km.
-
- Forum-lid
Ondanks een lichte verkoudheid vanochtend toch maar opgestapt voor een rondje Roodeschool (via Eenrum en de Noordpolder). Van het voorspelde zonnetje heb ik helaas weinig gezien, op bepaald moment sneeuwde het zelfs licht. Kwam uiteindelijk uit op 81 km, wat ik wel weer mooi genoeg vond met deze koude oostenwind. Overigens heb ik met onze lieve Heer afgesproken dat vanaf morgen de airco uit gaat en de cv aan.
Ja de weermannen en -vrouwen zaten er weer goed naast. Het enige dat klopt was de lage gevoelstemperatuur. Natte sneeuw was namelijk echt niet voorspeld en de zon heb ook ik niet gezien. Net als gisteren weer een rondje Eemshaven gemaakt. De logische keuze bij NO-wind. Steeds andere weggetjes genomen dan gisteren. In de metropool Uithuizermeeden even gestopt bij de lokale snackbar om de voeten wat op te warmen. Goed voor 102 km.