Ervaringen Garmin Edge 510
Irritant..... Mijn Edge 510 geeft opeens ongevraagd turn by turn instructies (zonder dat er een cue sheet scherm aanwezig is). Irritant omdat de aanwijzing altijd te laat is en er een vergroting van de route in beeld komt die vertraging oplevert voordat er wordt teruggeschakeld naar het normale kruimelspoor...
Kan het ermee te maken hebben dat ik noodgedwongen ben overgeschakeld van Gpsies naar Ridewithgps of is het een instelling in het apparaat? Ik wil gewoon een spoortje wat ik kan volgen, zonder poespas.
Ik heb een archiefje met tcx-routes op mijn harde schijf die ik eerst even bekijk met Gpsies/RWGPS en daarna direct van mijn pc naar de newfiles folder van de 510 sleep. Het gaat dus om routes die ik al eerder met Gpsies heb gemaakt.
Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is.....
Kan het ermee te maken hebben dat ik noodgedwongen ben overgeschakeld van Gpsies naar Ridewithgps of is het een instelling in het apparaat? Ik wil gewoon een spoortje wat ik kan volgen, zonder poespas.
Ik heb een archiefje met tcx-routes op mijn harde schijf die ik eerst even bekijk met Gpsies/RWGPS en daarna direct van mijn pc naar de newfiles folder van de 510 sleep. Het gaat dus om routes die ik al eerder met Gpsies heb gemaakt.
Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is.....