Visma|Lease a bike (voorheen Team Jumbo Visma, Team LottoNL, Belkin pro cycling team, Blanco en Rabobank)
-
- Forum-lid HC
Lijkt me dat hij daar een premie voor krijgt, ik kan me niet voorstellen dat je dat op eigen houtje zegt terwijl je nog bij een ander team zit wat een fietsfabrikant als medesponsor heeft.Matthijs1973 schreef:nog een kleine trap na richting zijn huidige fietssponsor: "Daarbij was de fiets ook een belangrijke factor, de lat ligt natuurlijk hoog bij een team dat een fietsenfabrikant als hoofdsponsor heeft"
Ik denk dat hij goed de balen heeft van de tijdrit in de Tour. En waarom zou je het niet zeggen als je toch vertrekt?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Italia_david
- Forum-lid
Matthijs1973 schreef:nog een kleine trap na richting zijn huidige fietssponsor: "Daarbij was de fiets ook een belangrijke factor, de lat ligt natuurlijk hoog bij een team dat een fietsenfabrikant als hoofdsponsor heeft"
ja en daarom ga je naar trek .
#passioneceleste #ridebianchi
-
- Forum-lid HC
?? Wat bedoel je daarmee, heeft trek geen goede fietsen?
Boom klaagde tijdens de Tour ook al dat hij geen cameraatje wilde hebben in de bergetappes omdat de fietsen nog niet op de gewichtslimiet zitten. Alhoewel die gewichtslimiet natuurlijk voor een groot deel afhankelijk is van de andere materiaalsponsors/leveranciers komt zo'n opmerking in de media voor een groot deel op het bordje van de fietsfabrikant terecht. Ik denk niet dat ze bij Bianchi heel erg tevreden zijn met de ploeg op dit moment...
Campagnolo Ultra Dork
Bianchi wou duidelijkheid over het voortbestaan van de ploeg voor de eerste rustdag in de Tour, we zijn ondertussen een maand verder en 2 van hun beste renners zijn vertrokken. Denk niet dat bianchi er volgend seizoen nog leverancier is.
Als het een volledig Nederlands project is zou een Nederlandse fiets ook maar logisch zijn, zoals Ridley bij Lotto.
Als het een volledig Nederlands project is zou een Nederlandse fiets ook maar logisch zijn, zoals Ridley bij Lotto.
Eens!havana schreef:Nu wordt het voor Lotto/BL wel belangrijk om Kelderman te behouden..
Mollema is een goed maar naar mijn bescheiden mening is Gesink toch de beter renner. Ik hoop dat hij na zijn operatie gewoon weer kan laten zien wat hij kan. Mollema is af en toe lachwekkend onprofessioneel, sommigen noemen het cool. Maar zoals dat gedoe met de fiets en het vergeten van de radio in de kasseienrit is onbegrijpelijk. Ben benieuwd of de touwtjes bij Trek wat strakker zijn.
Ik hoop ook dat ze Kelderman aan boord kunnen houden en anders is er een extra kandidaat die mee kan gaan voor een grote ronde.
Overigens maakt Trek niet echt een briljant jaar door dus ik hoop voor Mollema dat Trek het wel beter gaat doen de komende 2 jaar.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Hangt er natuurlijk een beetje vanaf wat hij wil vangen, of Laurens en Kruijswijk einde contract zijn en wat de gesteldheid van Gesink is.havana schreef:Nu wordt het voor Lotto/BL wel belangrijk om Kelderman te behouden..
Als Robert weer 100% fit is en zijn oude niveau haalt (en dat kunnen ze met tests waarschijnlijk redelijk inschatten)is hij nog steeds met afstand de beste renner van Nederland en hij is ook nog niet versleten. Mits en indien hij goed hersteld is, maar de signalen zijn hoopgevend.
UIteraard wil je Wilco behouden, maar hou wel in het perspectief dat zowel Mollema, Gesink als Kruijswijk ook al op jonge leeftijd soortgelijke uitslagen reden. Het is niet the second coming of Joop Zoetemelk.
Overigens doet Mollema zichzelf geen dienst door zo te klagen over een sponsor. Los van het feit dat het onprofessioneel is, je weet nooit of je elkaar weer tegen komt.
Betreft de fietsen: Het zou leuk zijn als Koga de sponsoring op zich zou nemen, maar dat lijkt me financieel toch te dol. Er zijn niet zoveel merken die geld hebben voor dat soort grappen en de concurentie is best hoog omdat het aantal plekjes toch beperkt is. Lotto/NL gaat toch een TdF plek opleveren.
Betreft de fietsen: Het zou leuk zijn als Koga de sponsoring op zich zou nemen, maar dat lijkt me financieel toch te dol. Er zijn niet zoveel merken die geld hebben voor dat soort grappen en de concurentie is best hoog omdat het aantal plekjes toch beperkt is. Lotto/NL gaat toch een TdF plek opleveren.
-
- Forum-lid HC
Hij klaagt toch niet, hij zegt dat hij graag met de goede fietsen van zn nieuwe sponsor gaat rijden.