Wat is fout, wat kan echt niet?
[quote="JuulH"][quote="de poldertoerist"][quote="JuulH"][quote="KaWouter"]zeggen dat je qua techniek een überpannenkoek bent en vervolgens in de sneeuw op je smoel gaan[/quote]
Dat tast hoogstens wat je imago aan [/quote]
Nou ja aantasten... Een Pannenkoek is een Pannenkoek. En jezelf een pannenkoek noemen getuigt in een dergelijk geval toch wel van enig inzicht.
[/quote]
Het ligt er ook aan op wat voor manier je een Pannenkoek bekijkt.
[/quote]
Maar het blijft een pannenkoek toch?
Dat tast hoogstens wat je imago aan [/quote]
Nou ja aantasten... Een Pannenkoek is een Pannenkoek. En jezelf een pannenkoek noemen getuigt in een dergelijk geval toch wel van enig inzicht.
[/quote]
Het ligt er ook aan op wat voor manier je een Pannenkoek bekijkt.
[/quote]
Maar het blijft een pannenkoek toch?
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
[quote="jaapieo"]*kucht* Een chinarello
Lees wel de knipoog..........[/quote]
En een Narello kan dan juist weer wel?
En een Narello kan dan juist weer wel?
[quote="jaapieo"]Het begint te kriebelen mijn onderschrift te veranderen [/quote]
[quote="jaapieo"]Het begint te kriebelen mijn onderschrift te veranderen [/quote]
Twee keer hetzelfde posten met een andere smiley is echt fout.:d:D;)
[quote="Farelli"][quote="jaapieo"]*kucht* Een chinarello
En een Narello kan dan juist weer wel?[/quote]
National Association of Real Estate License Law Officials?
En een Narello kan dan juist weer wel?[/quote]
National Association of Real Estate License Law Officials?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Echte chinezen rijden carbon
:D;)
Echte chinezen rijden carbon
:D;)
[quote="Theo V"][quote="jaapieo"]Het begint te kriebelen mijn onderschrift te veranderen [/quote]
[/quote]
Net als een Quote in een quote laten staan
[/quote]
Net als een Quote in een quote laten staan
mijn Flickr
tja...ik vind de stijlpolitie ook wel grappig maar zondig ook regelmatig:
- ik heb een roze trui (al jaren) - gewoon omdat het mooi is!
- ik heb een Campagnolo kleding setje - de onderdelen op mijn tweede fiets en mijn huidige schoenen zijn van Shimano - dan ga je die kleren toch niet weggooien?
en inderdaad, al die te dikke mannen op te dure fietsen - hulde! Je krijgt meer beweging en besteedt minder geld dan wanneer je je midlife crisis met een sportauto moet bestrijden.
- ik heb een roze trui (al jaren) - gewoon omdat het mooi is!
- ik heb een Campagnolo kleding setje - de onderdelen op mijn tweede fiets en mijn huidige schoenen zijn van Shimano - dan ga je die kleren toch niet weggooien?
en inderdaad, al die te dikke mannen op te dure fietsen - hulde! Je krijgt meer beweging en besteedt minder geld dan wanneer je je midlife crisis met een sportauto moet bestrijden.