Giro 2016
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
schitterend, mooi dat ie ook die bonificatieseconden (6) nog mee kan pakken!
Zo zeg. Wat een etappe!! Vooralsnog werd gedacht dat alle favorieten zouden wachten tot het allerlaatste moment maar hoe anders verliep alles.
Dit is waarom ik topsport zo mooi vind en zeker met een bescheiden sporter als Kruijswijk.
Er is echter nog veel te gaan zoals morgen, komende vrijdag en zaterdag.
Een klein probleem of inzinking en je bent gezien maar dit nemen ze Kruijswijk niet meer af.
Het gezever dat Kruijswijk geen team om zich heeft snijdt echt geen hout, had hij vandaag ook niet en hij klaart de klus gewoon zelf.
Dit is waarom ik topsport zo mooi vind en zeker met een bescheiden sporter als Kruijswijk.
Er is echter nog veel te gaan zoals morgen, komende vrijdag en zaterdag.
Een klein probleem of inzinking en je bent gezien maar dit nemen ze Kruijswijk niet meer af.
Het gezever dat Kruijswijk geen team om zich heeft snijdt echt geen hout, had hij vandaag ook niet en hij klaart de klus gewoon zelf.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
- daniel1975
- Forum-lid HC
Eens zien of we de komende dagen nog een Landis-je gaan zien bij Valverde....
Less is bore
De mooiste etappe sinds tijden. Wat een strijd en wat een slijtageslag is het geweest. Ben benieuwd wie dit morgen het beste heeft verteerd!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Bij Kruijswijk moet ik altijd denken aan jaren geleden tijdens de eerste keer dat hij kwam bovendrijven.
Er is een kleine groep weg met daarachter alle favorieten. Alberto Contador demareert en "nobody" Kruijswijk gaat mee. Na een tijdje gaat Contador naast Kruijswijk rijden en hem van top tot teen bekijken, waarbij de lichaamstaal duidelijk waarderend is.
En nu komt het eruit... mooi hoor. Wat een weelde trouwens. 4 Nederlanders (misschien wel 5 als je Poels meetelt) die top 5 in een ronde kunnen rijden, waarbij Dumoulin in mijn ogen een toekomstige podium klant is, zo niet winnaar. En wie weet gaat Steven me nu echt verbijsteren. Die krater van 20+ jaar na Breukink is nu echt wel gedempt.
Zelfs klassiek krabbelen we weer uit het dal....
Er is een kleine groep weg met daarachter alle favorieten. Alberto Contador demareert en "nobody" Kruijswijk gaat mee. Na een tijdje gaat Contador naast Kruijswijk rijden en hem van top tot teen bekijken, waarbij de lichaamstaal duidelijk waarderend is.
En nu komt het eruit... mooi hoor. Wat een weelde trouwens. 4 Nederlanders (misschien wel 5 als je Poels meetelt) die top 5 in een ronde kunnen rijden, waarbij Dumoulin in mijn ogen een toekomstige podium klant is, zo niet winnaar. En wie weet gaat Steven me nu echt verbijsteren. Die krater van 20+ jaar na Breukink is nu echt wel gedempt.
Zelfs klassiek krabbelen we weer uit het dal....
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zie Kruiswijk eerder podium rijden dan Dumoulin als je hem nu ziet rijden.
En wat fijn dat er weer een NLers durven koersen ipv alleen kunnen/durven volgen.
En wat fijn dat er weer een NLers durven koersen ipv alleen kunnen/durven volgen.
Less is bore
Idd, nu Dumoulin thuis isdaniel1975 schreef:Ik zie Kruiswijk eerder podium rijden dan Dumoulin als je hem nu ziet rijden.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
@body. Je hebt Dumoulin gemist tijdens de Vuelta 2015 waar hij Froome er bergop oplegde?body schreef:Idd, nu Dumoulin thuis isdaniel1975 schreef:Ik zie Kruiswijk eerder podium rijden dan Dumoulin als je hem nu ziet rijden.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock