Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2015

specializedmerida
Forum-lid

specializedmerida 26 feb 2015 16:07

Vandaag voor het eerst sinds 4 maanden weer eens op de racefiets geklommen, uiteraard vertrokken op de wind.
Ik moest wel weer even wennen, met de diepere zit en afstand achter de bracket voel je toch weer hele andere spieren in de bovenbenen.
Na 20 km harken tegen de wind in maar even gestopt om toch het zadel wat hoger te zetten, toen begon het toch wel wat soepeler te draaien( was eigenlijk wind in de rug ;) ) maar dat mocht de pret niet drukken.
Ik heb wel zoveel mogelijk, bijna de hele rit, onder in de beugels gereden(24.5km/u :lol: Opa wil ook meedoen)

https://www.strava.com/activities/260076719/overview
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl

ilcobra
Forum-lid

ilcobra 26 feb 2015 16:20

Ik had vandaag nog anderhalf uur voor de regen zou arriveren volgens buienradar. Snel op de fiets gesprongen. Het is me al vaak overkomen dat als ik me laat leiden door buienradar, dat ik na 10 minuten al in de regen zitten. Ditmaal had ik mazzel. In de laatste meters bij thuiskomst begon het pas precies zoals voorspelt. Mooi 45 km gereden. Maar wat een wind stond er. Ik heb nog overwogen naar de 30 voor te schakelen toen ik de windlangs het water pal op de kop had.

razenderoeland
Forum-lid

Gebruikersavatar razenderoeland 26 feb 2015 20:03

Onder het motto.....het meeste valt mis...............maar even een nat ritje gemaakt. Stevige wind en in goed een uurtje 28 km. gereden.
Hoe sterk is de eenzame fietser...

.jeroen.
Forum-lid

.jeroen. 27 feb 2015 16:02

Vandaag mijn vrije dag goed benut door een rondje Rozendaalse veld/Loenermark te fietsen. Een mooie gelegenheid om mijn pas aangeschafte Mio Cyclo 105 uit te testen. Gezien de prijs ben ik niet ontevreden over het apparaat. In bebost gebied klopte de snelheidsweergave niet altijd, dus ik overweeg nog om een snelheidssensor aan te schaffen. Verder was het vandaag, afgezien van de wind, heerlijk fietsen. Vooral toen op het Rozendaalse veld het zonnetje er goed door kwam was het echt genieten :-)

https://www.strava.com/activities/260460619

Rozendaalse veld
Afbeelding

Afbeelding

Loenermark
Afbeelding

Cube2000
Forum-lid

Cube2000 27 feb 2015 16:38

Net terug van een rondje langs de ringvaart. 't weer was prima, relatief weinig wind.

Afbeelding
Cannondale

DeletedUser01
Forum-lid

DeletedUser01 27 feb 2015 19:32

Volgens mij de mooiste dag van de week, misschien heb ik morgen ook nog geluk. Lekker uitwaaien.

Mooie foto's!

Le Grimpeur
Forum-lid

Gebruikersavatar Le Grimpeur 27 feb 2015 19:41

.jeroen. schreef:Vandaag mijn vrije dag goed benut door een rondje Rozendaalse veld/Loenermark te fietsen...
En de foto's zijn weer om van te watertanden :).
60 x Ventoux

fredmtb-sport
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 27 feb 2015 20:25

Vanmiddag toch maar weer een zwerftochtje richting Amerongen gemaakt op de Flash. Vroeg in de middag op pad en hopen dat het na alle regen van de voorgaande nacht niet te grote bende zou zijn in het bos.
Over lekker doorlopende paden van Soest via Soesterberg, Austerlitz, Doorn via het Let de Stichter pad aankomen bij vaste routes van Leersum en Amerongen. Kritische stukken over geslagen en beetje mijn eigen gang gegaan. Wel een blokje van uur totaal met redelijk wat klimwerk (lange klim op de vaste route) en daarna klein stukje van de nieuwe singeltracks gereden.
Daarna weer lekker terug om na 5:13u en bijna 120 km / 1.000 hm tevreden terug te komen.
Rondje op Strava https://app.strava.com/activities/260564549/
Lekker gevoel dat het min of meer makkelijk afgaat om 5 uurtjes door te trappen. Met die basis durf ik over 2 weken wel de bergen van Gran Canaria in op de racefiets.
Racefiets morgen ophalen na grote beurt en gelijk maar paar uurtjes maken want zondag wordt denk ik een binnensport dagje..
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

Chefsambal
Forum-lid

Chefsambal 27 feb 2015 22:18

Pfff lekker Fred! Die marathons kunnen dan wel voorbij zijn maar de duurtrainingen zitten er nog steeds goed in zie ik. Zelf heb ik een uurtje of 2 op de singlespeed MTB in het bos gecrosst maar het leek af en toe meer waterfietsen, wat een bende.

fredmtb-sport
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 28 feb 2015 07:53

Chefsambal schreef:Pfff lekker Fred! Die marathons kunnen dan wel voorbij zijn maar de duurtrainingen zitten er nog steeds goed in zie ik. Zelf heb ik een uurtje of 2 op de singlespeed MTB in het bos gecrosst maar het leek af en toe meer waterfietsen, wat een bende.
Qua voorbereiding zou ik "makkelijk" marathons kunnen doen, maar dat is echt voorbij. Heb er momenteel veel plezier in om lange stukken te trappen (bij goed weer) en eind juni/begin juli zijn 6 marathons achter elkaar. Dus toch een trainingsdoel.
Mbt water/modder: Heb wel de drogere stukken opgezocht, want zijn gedeeltes waar je een snorkel nodig hebt :mrgreen:
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

Slam_HGV
Forum-lid

Slam_HGV 28 feb 2015 13:31

Vandaag heerlijk weer om te fietsen!
Rondje Hoogeveen, Alteveer, Zuidwolde, Balkbrug, Witharen, Dedemsvaart, Kerkeveld, Alteveer, Hoogeveen. In totaal goed voor 52km. De snelheid was er nog niet, maar zadeltijd is ook belangrijk.

fred404
Forum-lid

Gebruikersavatar fred404 28 feb 2015 14:16

Vandaag onder een stralende zon, maar met een toch koude wind een klein rondje gefietst met mijn vrouw. Vanuit Oldenzaal door het Lutter Zand, de Vrijdijk, door Denekamp naar de Watermolen van Kasteel Singraven. Hier een paar foto's gemaakt en toen door Volthe, Rossum weer naar huis.

Mijn vrouw op haar Salsa
Afbeelding

Dromerig sfeerbeeld aan het water bij Kasteel Singraven
Afbeelding

De watermolen
Afbeelding

Fotograferende fietser
Afbeelding

Sluis voor de watermolen
Afbeelding

Plaats reactie