Vuelta 2015
-
- Forum-lid
In ieder geval wel leuk om te kunnen speculeren of een landgenoot een grote ronde wint,
Is al weer een tijdje geleden.
Is al weer een tijdje geleden.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
-
- Forum-lid
Hallo ik ben 15 jaar en ik fiets alleen meestal 50 tot 60 km mijn gemiddelde is meestal 31-32 soms 33 maar kan ik dan mee met koersen?
Wel jammer dat die 3 man niet voor hem starten.ruud_k schreef:Tijdrijden is *overdrijven modus aan* 98% mentaal, dat zit momenteel wel goed bij Tom denk ik
Hij is nu de jager, de 3 man voor hem zijn prooi - dat wil je graag als tijdrijder... Dat wordt zeker vlammen na die rustdag.
Volgens mij ligt het gemiddelde in de Vuelta iets hoger en zijn de afstanden ook wat langerthorbenmallens schreef:Hallo ik ben 15 jaar en ik fiets alleen meestal 50 tot 60 km mijn gemiddelde is meestal 31-32 soms 33 maar kan ik dan mee met koersen?
- SevenofNine
- Forum-lid
Kan ik me nog aanmelden als Rondemiss?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Eerst duidelijk profiel + portfolie delen natuurlijk
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik zou eerst pro-continentaal beginnen ligt het niveau iets lager en kun je wennen aan het peloton en je kwaliteiten ontdekken.thorbenmallens schreef:Hallo ik ben 15 jaar en ik fiets alleen meestal 50 tot 60 km mijn gemiddelde is meestal 31-32 soms 33 maar kan ik dan mee met koersen?
Maak joe woar
Grote kans dat het dan niet alleen een tegenvaller is, maar dat hij dan volgens het gros van het nederlandse onderbuikpubliek een renner uit de net niet generatie is, met te weinig grinta, die het weer eens heeft laten lopen in de tijdrit, die hij gewoon had moeten winnen en blablabla.Ernie C. schreef:Winnen is zeker niet zomaar gedaan. Zeker omdat er een paar seconden overheen wippen waarschijnlijk ook niet voldoende zal zijn. Maar als hij het podium niet haalt zou het nu wel een tegenvaller zijn.
Terwijl een top 10 plaats met ritoverwinning voor zo'n jonge renner gewoon een goede uitgangspositie is voor z'n verdere carrière, laat staan de top 5 die hij toch wel moet halen, in combinatie met die ritwinst en de wetenschap dat hij als tijdrijder in de bergen gewoon kan volgen op de springveren. Als jij dan ook nog laat zien dat hij een drieweekse ronde aan kan qua herstel, dan heeft hij hoe dan ook een geweldige prestatie geleverd.
En laten we dan ook niet met z'n allen gaan doen of hij wel even de TdF gaat winnen. Je hebt hier gewoon minder tegenstand van de klassementsmannen en Gesink heeft in 2009 laten zien dat je als jonge goede klassementsrenner echt wel stappen moet blijven maken om kanshebber in de TdF te worden. En of je dat kan weet je pas als je de stappen gemaakt hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
- PurpleDolphin
- Forum-lid
Ben zelf niet zo optimistisch om te denken dat 'ie met het pootje van z'n bril nonchalant bungelend in z'n mondhoek het allemaal wel even flikt, maar feit blijft dat Dumoulin een grote kans heeft om te winnen.
Verder ben ik zeer onder de indruk van z'n kalme houding en professionaliteit, en dat op die leeftijd.
Lotto-Jumbo heeft trouwens aangegeven bereid te zijn Dumoulin te helpen. Ik vraag me alleen af hoe precies, misschien dat Lindeman hem nog een klim op kan trekken?
Verder ben ik zeer onder de indruk van z'n kalme houding en professionaliteit, en dat op die leeftijd.
Lotto-Jumbo heeft trouwens aangegeven bereid te zijn Dumoulin te helpen. Ik vraag me alleen af hoe precies, misschien dat Lindeman hem nog een klim op kan trekken?
Denk zelf dat George Bennet de enige is die eventueel wat zou kunnen doen, maar gok zomaar dat die zelf nog wel op avontuur wil. Leuk dat Lotto-Jumbo er toe bereid is maar eerst maar die hebben net als Giant niet echt een team van klimmers. Laten we morgen eerst maar eens zien of het Tom lukt, dan zien we daarna wel hoe ze het gaan verdedigen.PurpleDolphin schreef:Lotto-Jumbo heeft trouwens aangegeven bereid te zijn Dumoulin te helpen. Ik vraag me alleen af hoe precies, misschien dat Lindeman hem nog een klim op kan trekken?