Swett Cycles
Deze hype heb ik even totaal gemist. Een heel andere invalshoek maar ik knap bij de introductiepagina al meteen hier op af:
" Je zou zo je benen gaan scheren, want de schoonheid van het racen druipt van hem af. Op deze klasbak mag je gezien worden."
Ah op die fiets. We produceren en schrijven eigenlijk alleen (weer) voor de mannenbroeders. Doorlopen meiske...fietsen is een serieuze zaak, ga maar met je popjes spelen.
/kots
Sorrie maar stopt dit nooit? Het is fokking 2016.
" Je zou zo je benen gaan scheren, want de schoonheid van het racen druipt van hem af. Op deze klasbak mag je gezien worden."
Ah op die fiets. We produceren en schrijven eigenlijk alleen (weer) voor de mannenbroeders. Doorlopen meiske...fietsen is een serieuze zaak, ga maar met je popjes spelen.
/kots
Sorrie maar stopt dit nooit? Het is fokking 2016.
Veni. Vidi. Fietsie.
Léés jij die reclame kreten dan? Dat is toch zowat hetzelfde als het instructieboekje dat je bij een nieuwe fiets krijgt tegenwoordig: dit mag niet, dat kan niet, zus hoort niet en zo gaat niet. En, oh ja, je kan er ook nog op fietsen maar dan wel héél voorzichtig anders ga je stuk!
Jaaaa je snapt best wat ik bedoel. Dan misschien de suggestie dat ik mijn benen niet zou scheren...vincent75 schreef:Huh, ik snap niet goed wat je leest Tum x3. Van mij mogen vrouwen de benen ook wel scheren hoor.
Veni. Vidi. Fietsie.
Het is geen hype, maar het zoveelste clubje dat z'n producten meent te moeten begeleiden door abominabel slechte marketingpraatjes van de ergste soort.TumTumTum schreef:Deze hype heb ik even totaal gemist. Een heel andere invalshoek maar ik knap bij de introductiepagina al meteen hier op af:
CUT
Gaat mogelijk spreekwoordelijk worden op het forum; een club ala Swett, weet iedereen meteen waar het over gaat.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Gelukkig hebben ze bij Licello de "Belofte" speciaal voor dames. De "Vedette" en "Kampioen" zijn uiteraard alleen voor mannen bedoeld...
Het is natuurlijk niet echt interessant om je marketing op dames te richten, ten eerste fietsen er minder van en ten tweede zijn het minder vaak materiaalfreaks. Er valt dus minder te verdienen.
Ik denk ook niet dat je je beledigd moet voelen dat dit soort marketing niet aan jou gericht is. Ze schatten volgens mij gewoon in dat vrouwen niet in deze bullshit marketing trappen. En ze dichten zichzelf onvoldoende kennis toe om de marketing wel op vrouwen te richten. Het zouden eerder de mannen moeten zijn die zich beledigd moeten voelen .
Het is natuurlijk niet echt interessant om je marketing op dames te richten, ten eerste fietsen er minder van en ten tweede zijn het minder vaak materiaalfreaks. Er valt dus minder te verdienen.
Ik denk ook niet dat je je beledigd moet voelen dat dit soort marketing niet aan jou gericht is. Ze schatten volgens mij gewoon in dat vrouwen niet in deze bullshit marketing trappen. En ze dichten zichzelf onvoldoende kennis toe om de marketing wel op vrouwen te richten. Het zouden eerder de mannen moeten zijn die zich beledigd moeten voelen .
Campagnolo Ultra Dork
Ach gut je bent beledigd door een marketing verhaaltje over een fiets, wat progressief zeg.
Er zijn de laatste jaren hele lijnen opgezet speciaal voor vrouwen, van kleding tot fietsen en magazines en jij maakt je druk om één zinnetje omdat de vrouw buiten spel gezet zou worden......
Er zijn de laatste jaren hele lijnen opgezet speciaal voor vrouwen, van kleding tot fietsen en magazines en jij maakt je druk om één zinnetje omdat de vrouw buiten spel gezet zou worden......
-
- Forum-lid
sprint100 schreef:Ach gut je bent beledigd door een marketing verhaaltje over een fiets, wat progressief zeg.
Hey. Beetje rustig he TTT is van ons. En daar blijf je vanaf
Welke auto rij je en waar heb je die gekocht?Jaap Telder schreef:Het ging er mij alleen hier om:
betaal ik €500,- tot laten we zeggen €700,- voor een frameset open-mold type Smett Val-Dieu op Aliexpress/DHgate etc.
Of betaal ik voor hetzelfde open-mold frameset Smett Val-Dieu €1750,- omdat iemand hetzelfde frame in de aanbieding heeft maar veel hogere kosten zal berekenen vanwege zijn eigen verkoopconcept.
Daar hoef ik niet eens over na te denken.
Het frame, de kwaliteit en de eigenschappen van het frameset zijn hetzelde, identiek.
Dat mensen liever vele honderden Euro's meer willen betalen voor hetzelfde frameset met de letters Smett erop is hun keuze. Beide opties zijn mogelijk.
Ik gok dat je die niet zelf heb geïmporteerd terwijl het dezelfde auto is en honderden euro's kan schelen als je dat doet...