Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Wat ik niet kan laten als ik op de fiets zit...

GJEvK
Forum-lid

Gebruikersavatar GJEvK 04 feb 2014 15:49

Hmm toch wel wat herkenbare zaken ja... Remmen checken of ze niet vastzitten in een klim, blaten naar schapen, geluiden maken in een tunnel (alleen als ik niemand zie), zelden rustig aan kunnen doen. Goed om te zien dat we niet echt gek zijn ;)

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 04 feb 2014 16:12

arjenv schreef:Ik heb vaak 2 zinnen van een liedje in m'n hoofd die ik dan constant achter elkaar aan afspeel in m'n hoofd gedurende een hele rit. :D
Hoop ik niet voor je dat je 6 uur op de fiets zit :lol:
Dan kom je toch compleet gek thuis :D
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 04 feb 2014 16:17

Leuk topic....beetje de fietsgeheimen vertellen...
Denk wel regelmatig na een paar uurtjes trappen op hoge hartslag waar ben ik mee bezig als je weet dat je nog een uurtje moet doorgaan.
Probeer wel van de omgeving te genieten en maak graag een praatje onderweg.
Laatst gewijzigd door nijkie op 04 feb 2014 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.

thomwittendorp
Forum-lid

thomwittendorp 04 feb 2014 16:21

GJEvK schreef:Hmm toch wel wat herkenbare zaken ja... Remmen checken of ze niet vastzitten in een klim
Haha een andere is kijken of je niet toevallig lek hebt in een klim. ;)
CANNONDALE SuperSix EVO sram red

depoldertoerist
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar depoldertoerist 04 feb 2014 19:35

dickygiovanni schreef:Ik rij regelmatig voorbij een groepje lama`s die ik provoceer door in hun richting te spuwen..
haha ik heb soms het idee dat ik achter een lama fiets ;)
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE

Helen
Forum-lid

Helen 05 feb 2014 09:10

Als ik in een klim moeite heb om een cadans vast te houden gaat het woord "naaimachine" continu door mijn hoofd. Blijkbaar helpen die 4 lettergrepen wel, maar waarom dan het woord naaimachine? Die heb ik niet eens, laat staan dat ik weet hoe ik 'm moet gebruiken ;)

codex
Forum-lid

codex 05 feb 2014 11:03

We moeten hier met zijn allen oppassen ...als bij het eerste consult bij de psychiater, niet de vraag wordt gesteld zodra je binnenkomt:

psych:"Fiets U misschien ook"?
patient:Ja zeker
psych:Dat verklaart veel!

Afbeelding
Laatst gewijzigd door codex op 05 feb 2014 14:15, 2 keer totaal gewijzigd.

Hanz Bé
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Hanz Bé 05 feb 2014 11:04

In diezelfde categorie....
Tijdens mijn laatste beklimming van de Ventoux afgelopen september (vanuit Malaucene), heb ik de laatste 8-10km continue het zinnetje "alle Duitsers zijn homo" in mijn hoofd gehad, op de melodie van Seven Nation Army van de White Stripes.
En dan heb ik geen hekel aan duitsers, zelfs niet tijdens het voetballen, en homosexualiteit is al helemaal geen thema voor me.
Maar zoiets komt blijkbaar als vanzelf in je hoofd. Het klom trouwens wel lekker.....

53x11
Forum-lid HC

Gebruikersavatar 53x11 05 feb 2014 13:27

hanz1963 schreef:In diezelfde categorie....
Tijdens mijn laatste beklimming van de Ventoux afgelopen september (vanuit Malaucene), heb ik de laatste 8-10km continue het zinnetje "alle Duitsers zijn homo" in mijn hoofd gehad, op de melodie van Seven Nation Army van de White Stripes.
En dan heb ik geen hekel aan duitsers, zelfs niet tijdens het voetballen, en homosexualiteit is al helemaal geen thema voor me.
Maar zoiets komt blijkbaar als vanzelf in je hoofd. Het klom trouwens wel lekker.....
Over de Ventoux beklimmen gesproken: Daar staan (zeker aan de Bedoin kant) minstens vier verschillende fotografen onderweg. Wat ik niet kan laten is even versnellen als ik langs fiets, zodat de fotograaf met zijn zware camera achter mij aan moet rennen om zijn kaartje in mijn achterzakje te proppen :twisted:
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

ophetkantje
Forum-lid

Gebruikersavatar ophetkantje 05 feb 2014 15:22

Alleen in het donker dus alleen tijdens woon werk. Doorschakelen naar de 12 en dan terugschakelen naar het gewenste verzet om zeker te zijn dat ik het verzet rijdt dat ik wil. Dus schakelen naar de 12 en dan tanje voor tandje terug 13,14,15,16, ja die wil ik rijden dus nu zit ik goed. (terwijl tijdens woon werk ik vrijwel alleen de 17 en 16 gebruik en het na al die jaren echt wel voel, maar ik kan het echt niet laten. (gelukkig alleen in het donker, dus niemand die het ziet)
Ach, ik zeg ook maar wat

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 05 feb 2014 15:37

53x11 schreef: Over de Ventoux beklimmen gesproken: Daar staan (zeker aan de Bedoin kant) minstens vier verschillende fotografen onderweg. Wat ik niet kan laten is even versnellen als ik langs fiets, zodat de fotograaf met zijn zware camera achter mij aan moet rennen om zijn kaartje in mijn achterzakje te proppen :twisted:
Sowieso achter even naar de 19 of 17 schakelen, zodat je niet een foto krijgt met de ketting op het allerlichtste verzet. :lol:
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

dario
Forum-lid

dario 05 feb 2014 15:49

Nee joh, gewoon buitenblad en handen onderin het stuur! 8-)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

Plaats reactie