Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024
En het zal ook bij Orbea bekend zijn dat Lotto nog een doorlopend contract heeft met Ridley. Ook zal het me niet verbazen als er achter de schermen al gesprekken zijn geweest met alle partijen.
Time is (almost) on my site
Uiteindelijk gaat bijna ieder conflict over geld. Dus de Basken zullen Ridley wel een paar centjes overmaken en de wereld draait doorrrrrr....
Lapierre vertrekt bij de mannenploeg van FDJ, maar blijft de damesploeg wel trouw.
Nog onbekend wie de opvolger wordt, geruchten gaan dat het Ridley zou zijn.
Nog onbekend wie de opvolger wordt, geruchten gaan dat het Ridley zou zijn.
zou leuk zijn als Origine er in springt, sympathiek en echt Frans. DeRosa zou van mij ook wel weer in de WT mogen.
Origin zie ik niet gebeuren, die hebben te weinig geld.
- thestudent
- Forum-lid HC
Origine kan echt hooguit een continental teampje sponsoren thats it. En 99% van de fietsers heeft er nog nooit van gehoord.
Koga kan trouwens wel wat profsponsoring gebruiken. Die nieuwe kinsei's zijn volgens mijn niet te slijten aan de consument.
Eigenlijk is het voor Ridley wel zuur hoor. Er was een bak kritiek die ook terecht was vanuit de Lotto ploeg, de oude tijdritfiets was achterhaald. De een Noah fast te eenzijdig en onconfortabel, de Helium niet modern genoeg meer.
Maar net nu ze een goed presterend nieuw model lijken te hebben de Falcon en een nieuwe tijdritfiets stapt Lotto eruit terwijl ze doorlopend contract hebben. De tijdritfiets is volgens mij nog redelijk competitief ook, ineens reed campenaerts er weer hard op. En dat is ook niet alleen nieuwe motivatie bij Victor.
Koga kan trouwens wel wat profsponsoring gebruiken. Die nieuwe kinsei's zijn volgens mijn niet te slijten aan de consument.
Eigenlijk is het voor Ridley wel zuur hoor. Er was een bak kritiek die ook terecht was vanuit de Lotto ploeg, de oude tijdritfiets was achterhaald. De een Noah fast te eenzijdig en onconfortabel, de Helium niet modern genoeg meer.
Maar net nu ze een goed presterend nieuw model lijken te hebben de Falcon en een nieuwe tijdritfiets stapt Lotto eruit terwijl ze doorlopend contract hebben. De tijdritfiets is volgens mij nog redelijk competitief ook, ineens reed campenaerts er weer hard op. En dat is ook niet alleen nieuwe motivatie bij Victor.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
Koga doet het wel goed op de baan? De fietsen waar Harrie Lavreysen en teamgenoten de sport grotendeels mee domineren zijn van Koga toch? Zal niet alleen aan het materiaal liggen, maar lijkt mij wel een mooi visitekaartje.thestudent schreef: ↑22 okt 2023 09:12 Origine kan echt hooguit een continental teampje sponsoren thats it. En 99% van de fietsers heeft er nog nooit van gehoord.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
De eerste generatie Fiat Multipla was ook functioneel. Maar dat zegt niet dat ik hem mooi moet vinden
- Bijlagen
-
- BEA508EC-50AE-4785-8205-4958C10505AD.jpeg (101.73 KiB) 2659 keer bekeken
Less is bore