Wielerseizoen 2022
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Maar red bull is als side sponsor toch aan Jumbo verbonden ook? In ieder geval aan de schaatstak met "innovatieve" onderzoeken zoals rooktunnels in thialf, of enorme ventilatoren. De zin/onzin daarvan mag je betwisten.
Daarnaast sponsort red bull ook wel veel specifiek een persoon. Zoals kennlijk Wout, maar anders voorbeelden zijn Kjeld Nuis (was al tijdens zijn Jumbo tijd), of Irene Schouten (heeft niets met Jumbo te maken overigens).
Daarnaast sponsort red bull ook wel veel specifiek een persoon. Zoals kennlijk Wout, maar anders voorbeelden zijn Kjeld Nuis (was al tijdens zijn Jumbo tijd), of Irene Schouten (heeft niets met Jumbo te maken overigens).
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Ik vind het zelfs helemaal niet verwonderend. Als we de top 10 van de Olympische tijdrit erbij nemen, dan heeft alleen Van Aert een sprongetje gemaakt.
1 Roglic -> 2e
2 Dumoulin -> niet in PN
3 Dennis -> 3e
4 Küng -> 4e
5 Ganna -> niet in PN
6 Van Aert -> 1e
7-10 Asgreen, Urán, Evenepoel, Bevin -> allen niet in PN
de uitzonderingen bevestigen de regel . Wat Hayman toen gepresteerd heeft gaat mijn petje te boven, nooit een serieuze koers gewonnen en dan op zijn rollen zo goed getraind zijn om PR te winnen? Begrijpen wie kan maar de feiten zijn er.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Inderdaad, ergens logisch toch.RobertvD schreef: ↑09 mar 2022 16:44Ik vind het zelfs helemaal niet verwonderend. Als we de top 10 van de Olympische tijdrit erbij nemen, dan heeft alleen Van Aert een sprongetje gemaakt.
1 Roglic -> 2e
2 Dumoulin -> niet in PN
3 Dennis -> 3e
4 Küng -> 4e
5 Ganna -> niet in PN
6 Van Aert -> 1e
7-10 Asgreen, Urán, Evenepoel, Bevin -> allen niet in PN
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
-
- Forum-lid
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Vergeleken vanwege 3 man op podium in tijdrit?
Of etappe 1?
Op transparantie?
Was die Mapei coupe ook op een klimmetje 5km voor de streep.., of was dat in een heel andere koers met heel andere verschillen?
Ging het bij Mapei ook om 3 hele verschillende soorten renners?
Of etappe 1?
Op transparantie?
Was die Mapei coupe ook op een klimmetje 5km voor de streep.., of was dat in een heel andere koers met heel andere verschillen?
Ging het bij Mapei ook om 3 hele verschillende soorten renners?
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
https://nl.wikipedia.org/wiki/Parijs-Roubaix_1996
https://cycling.be/de-1-2-3-van-jumbo-v ... en-unicum/
https://cycling.be/de-1-2-3-van-jumbo-v ... en-unicum/
Laatst gewijzigd door i-mac op 10 mar 2022 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Sterke ploegen roepen blijkbaar altijd sterke vragen op . Als Gewiss en mapei in het verleden tijdens die 2 bewuste koersen al foute zaken deden zouden die andere ploegen/renners dan heiliger dan de paus geweest zijn? Je kunt natuurlijk ook stellen dat bepaalde ploegen van bepaalde ritten hun hoofddoel maakten en zich daarop een beetje meer "voorbereidden" dan andere ploegen.