Wilier
- Jaap Telder
- Forum-lid
Hele mooie racer!
Gelukkig is het geen Pinarello in het Pina topic, anders kan je heel wat kritiek gaan verwachten zoals: totaal verkeerde maat, veel te hoge spacertoren, fiets is passend gemaakt vanuit verkeerde basis, je had een comfort-racer moeten hebben, er hoort Campagnolo op en geen Shimano, Mavic wielen zijn slecht, etc. etc. etc.
Veel plezier van je fiets, hij is mooi!
Gelukkig is het geen Pinarello in het Pina topic, anders kan je heel wat kritiek gaan verwachten zoals: totaal verkeerde maat, veel te hoge spacertoren, fiets is passend gemaakt vanuit verkeerde basis, je had een comfort-racer moeten hebben, er hoort Campagnolo op en geen Shimano, Mavic wielen zijn slecht, etc. etc. etc.
-
- Forum-lid
Thx. Ik heb me laten uitmeten, dus ik veronderstel wel dat het de juiste maat is. Mijn voorkeur voor Shimano blijft, dus ik weet niet waarom ik dat zou veranderen omdat ik opeens op een fiets rijd van Italiaanse makelij. Eerder belachelijke redenatie . En Mavic's blijven cool. No matter what.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
En nu geen grappen maken over een motortje............
Een van m'n fietsmaten heeft de gele SL gekocht, maar wegens vies weer is die de weg nog niet op geweest.
Een van m'n fietsmaten heeft de gele SL gekocht, maar wegens vies weer is die de weg nog niet op geweest.
-
- Forum-lid
Shit ik had al een grap bedacht.....
Mooie fiets hoor
Mooie fiets hoor
Maak joe woar
- daniel1975
- Forum-lid HC
Met die lange stuurpen, spacertoren en fors uitstekende zadelpen ben ik wel oprecht nieuwsgierig waarom er niet een maatje groter frame is gekozen.Jaap Telder schreef:Hele mooie racer!
Dat lijkt namelijk wel logischer.
Less is bore
Wilier rijders zijn chill
Mooie fiets! GTR Team?
Ik ben met m'n Wilier wel overgeschakeld van Shimano 105 naar Campagnola Veloce.
Beiden vind ik fijn. Al moet ik toegeven dat die thumbshifters van Campagnolo wel heel makkelijk zijn.
Mooie fiets! GTR Team?
Ik ben met m'n Wilier wel overgeschakeld van Shimano 105 naar Campagnola Veloce.
Beiden vind ik fijn. Al moet ik toegeven dat die thumbshifters van Campagnolo wel heel makkelijk zijn.
Coole Mavic's, no matter what:AlmightyGrekn schreef:Thx. Ik heb me laten uitmeten, dus ik veronderstel wel dat het de juiste maat is. Mijn voorkeur voor Shimano blijft, dus ik weet niet waarom ik dat zou veranderen omdat ik opeens op een fiets rijd van Italiaanse makelij. Eerder belachelijke redenatie . En Mavic's blijven cool. No matter what.
En er staan nog wel een paar 100 van dergelijke foto's op het net Met Cosmics is trouwens niks mis volgens mij.
Zeker zonder onbeperkt budget is Shimano een prima keuze maar het frame is toch echt een maatje te klein.
Campagnolo Ultra Dork
- heinrich-gs
- Forum-lid
Ik kom ook maar eens buurten in dit Wilier topic, want ben net eigenaar geworden van een grijze muis air. Ik heb wel de overstap gemaakt naar Campa, ik ben benieuwd hoe dat gaat bevallen, want ik ben opgegroeid met Shimano.... De spacers heb ik op verzoek nog laten zitten, na wat ritjes ga ik waarschijnlijk wat lager zitten en kan er nog wat uit. Ik kan niet wachten op het voorjaar...
Heb ik de fiets ook te klein gekocht? Het is een L, en afgesteld op mijn lengte...
Heb ik de fiets ook te klein gekocht? Het is een L, en afgesteld op mijn lengte...
Bliede met mien fietse
Als je nog dieper wilt gaan zitten is er niks mis met de maat. Dat je nu nog met meer spacers rijdt zegt hooguit dat je te snel een andere fiets hebt gekocht. Je had beter eerst op je oude fiets kunnen uitproberen hoe diep je maximaal kunt zitten, mits de geo van die fiets dat toeliet natuurlijk.heinrich-gs schreef:Ik kom ook maar eens buurten in dit Wilier topic, want ben net eigenaar geworden van een grijze muis air. Ik heb wel de overstap gemaakt naar Campa, ik ben benieuwd hoe dat gaat bevallen, want ik ben opgegroeid met Shimano.... De spacers heb ik op verzoek nog laten zitten, na wat ritjes ga ik waarschijnlijk wat lager zitten en kan er nog wat uit. Ik kan niet wachten op het voorjaar...
Campagnolo Ultra Dork
- Wilierista
- Forum-lid
http://www.bikeitalia.it/wp-content/cac ... 8c7114.jpg
http://www.wilier.com/en/products/int/road/zero6
Jeetje, wat een beauty!!!
http://www.wilier.com/en/products/int/road/zero6
Jeetje, wat een beauty!!!
Laatst gewijzigd door Wilierista op 15 feb 2016 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.