Het grote OAKLEY topic
-
- Forum-lid
Er liggen thuis 2 pakjes met O's te wachten op me... Kan niet wachten om ze open te doen, zal dan snel een fotootje hier op het forum posten;-)
Brengt het totaal op: 23 als'k het goed heb, met als gevolg dat'k er een heleboel in de verkoop ga gooien binnenkort!
Brengt het totaal op: 23 als'k het goed heb, met als gevolg dat'k er een heleboel in de verkoop ga gooien binnenkort!
Nulla tenaci invia est via!
Help...kun je wel een oakley kopen op Ebay. Hoe zie ik of zo'n ding echt of nep is. Flapperderflap man. Sorry. Een middagje zoeken naar een Oakley Radar Cristal Black met black irridium Path lenzen brengt zo de frustatie met zich mee.
(nog geen jaar geleden heb ik mijn oude oakley verkocht bij mijn auto..per ongeluk; kwam er te laat achter.)
Hebben jullie tips van bonafide handelaars op ebey (uit de UK, niet US), of mss in NL?
(nog geen jaar geleden heb ik mijn oude oakley verkocht bij mijn auto..per ongeluk; kwam er te laat achter.)
Hebben jullie tips van bonafide handelaars op ebey (uit de UK, niet US), of mss in NL?
-
- Forum-lid
Een koopje is het wel niet echt...
Nulla tenaci invia est via!
Nu de dollar weer redelijk staat is Huneymonkey weer een topper.
Je moet gewoon verzoeken je pakket te laten verzenden als een gift met een lage waarde...
Je moet gewoon verzoeken je pakket te laten verzenden als een gift met een lage waarde...