Het grote woon-werk topic
Vind het prima zo! Oostenwind is eindelijk een keer wind mee naar huis terug ipv altijd maar tegenwind
Ik vind het ook wel prima zo, mooie droge wegen en op de terugweg een heerlijk zonnetje erbij.
Stukken beter dan 5 graden en regen!
Prettige bijkomstigheid is dat voor mij de noordoosten wind ook maakt dat ik terug de wind schuin achter heb.
Stukken beter dan 5 graden en regen!
Prettige bijkomstigheid is dat voor mij de noordoosten wind ook maakt dat ik terug de wind schuin achter heb.
-
- Forum-lid
Afgelopen week heerlijk fietsweer. Dat mag wel een tijdje zo blijven. Ook lekker dat de dagen al weer wat langer worden. Fietst toch nog net wat fijner.
Mijn Strava
-
- Forum-lid
Ik vond het deze week ook goed te doen. Geen regen en het lijkt wel of je gewend raakt aan de kou.
Bij vrieskou haak ik af. Niet omwille van de kou, maar fietspaden en vriesweer in België
Al zou het vanaf nu wel weer lukken. Alle natte/gevaarlijk plekken zijn helemaal weg.
Al zou het vanaf nu wel weer lukken. Alle natte/gevaarlijk plekken zijn helemaal weg.
Super weertje. Wel erg koud in de ochtend (6:30) bij 22 km pal naar het oosten...., maar inderdaad steeds meer licht erbij en in de middag lekker windje in de rug. Mooie ritjes nu.
- alliance_0
- Forum-lid
Heerlijk weer, mag van mij nog wel een graadje of 5 vorst meer bij met deze droge omstandigheden. Kan mij nog wel woon-werkverkeer met een gevoelstemperatuur van boven de min 20 herinneren.
Deze week voor het eerst een volledige week de fiets gepakt voor woonwerk verkeer. Griep en een hand in het gips hadden dit tot nu toe weten te voorkomen.
Ondanks de kou prima te doen. Gisteren en wellicht ook vandaag een stevige wind tegen op de terugweg.
Geeft al met al toch goed gevoel
Ondanks de kou prima te doen. Gisteren en wellicht ook vandaag een stevige wind tegen op de terugweg.
Geeft al met al toch goed gevoel
Bianchi Intenso
Koppie Coppi
Koppie Coppi
Vandaag voor het eerst dit jaar een woon-werk (Aalsmeer-Zoetermeer). Was op terugweg toch wel pittig met wind tegen. Ben nog aan het herstellen van een operatie vorige maand; langzaam komt de macht weer een beetje terug. Ik vond het heerlijk!
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
- plantagenet
- Forum-lid
Dat zijn al mijn woon-werk ritten! Maar verder heerlijk weer natuurlijk. Volgende week wordt misschien wat meer bikkelen, maar ik ben allang blij met de droge omstandighedenalliance_0 schreef: ↑22 feb 2018 22:31Kan mij nog wel woon-werkverkeer met een gevoelstemperatuur van boven de min 20 herinneren.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
- daniel1975
- Forum-lid HC
Poeh, ik moet Zoetermeer-Rijsenhout, maar dat doe ik toch niet heel vaak en al helemaal niet met deze kou.
Less is bore