Tijden van Ti Raleigh herleven...alejandro schreef:Dit is volgens mij momenteel het meest "gedurfde" kleurontwerp in de WIlier collectie, maar om het nu "enorm schreeuwerig" te noemen (in de bewoording van Thom Fonti) gaat wel wat ver.sprint100 schreef:Voorbeelden?
Wilier
- borgmonster
- Forum-lid
- Berichten: 860
- Lid geworden op: 11 mei 2006 14:29
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Sinds vandaag de eigenaar van een Wilier la Triestina modeljaar 2013.
Afgemonteerd met Veloce (gecombineerd met Wilier onderdelen).
Ik ben reuze benieuwd of ik echt verschil ga merken met mijn 2011 Batavus met Shimano 2300.
Hopen dat het komende week wat mooier weer wordt.
Afgemonteerd met Veloce (gecombineerd met Wilier onderdelen).
Ik ben reuze benieuwd of ik echt verschil ga merken met mijn 2011 Batavus met Shimano 2300.
Hopen dat het komende week wat mooier weer wordt.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
- Berichten: 2049
- Lid geworden op: 25 jul 2013 22:20
Het was dit weekend toch prima fietsweer ?jer81 schreef: Hopen dat het komende week wat mooier weer wordt.
Goed, je fiets ziet er niet uit na een rit, maar dat is met een emmertje sop zo weer opgelost
Waarschuwing: post van een noob.
Ik overweeg om een Wilier GTR aan te schaffen. Op de website van een winkel hier in de buurt heb ik een aanbieding gevonden: van ca. 1.880 voor ca. 1.525 EUR. Crankstel en derailleur zijn Campagnolo Athena, ketting en cassette zijn Chorus. De wielen zijn Campagnolo Khamsin.
Nu heb ik gelezen dat de carbonkwaliteit van een GTR niet geweldig is. Het is alleen de vraag hoeveel ik daarvan ga merken. Daarnaast ontbreekt er nog wat informatie op de site, zoals bouwjaar en de aantallen tandjes van crankstel en cassette. Zijn er nog andere belangrijke dingen die ik moet weten? Ik rijd nu op een vrij zware en al best oude Batavus (aluminium) en wil graag "hogerop".
Ik overweeg om een Wilier GTR aan te schaffen. Op de website van een winkel hier in de buurt heb ik een aanbieding gevonden: van ca. 1.880 voor ca. 1.525 EUR. Crankstel en derailleur zijn Campagnolo Athena, ketting en cassette zijn Chorus. De wielen zijn Campagnolo Khamsin.
Nu heb ik gelezen dat de carbonkwaliteit van een GTR niet geweldig is. Het is alleen de vraag hoeveel ik daarvan ga merken. Daarnaast ontbreekt er nog wat informatie op de site, zoals bouwjaar en de aantallen tandjes van crankstel en cassette. Zijn er nog andere belangrijke dingen die ik moet weten? Ik rijd nu op een vrij zware en al best oude Batavus (aluminium) en wil graag "hogerop".
Dit is volgens mij momenteel het meest "gedurfde" kleurontwerp in de WIlier collectie, maar om het nu "enorm schreeuwerig" te noemen (in de bewoording van Thom Fonti) gaat wel wat ver.alejandro schreef:sprint100 schreef:Voorbeelden?
lekker Belgisch
Define niet geweldig eens. Ik heb er eigenlijk geen klachten over gehoord. Tijdens de introductie werd het carbon van de gran turismo boven dat van de GTR geplaatst. Dat wel.Велосипед schreef:Waarschuwing: post van een noob.
Ik overweeg om een Wilier GTR aan te schaffen. Op de website van een winkel hier in de buurt heb ik een aanbieding gevonden: van ca. 1.880 voor ca. 1.525 EUR. Crankstel en derailleur zijn Campagnolo Athena, ketting en cassette zijn Chorus. De wielen zijn Campagnolo Khamsin.
Nu heb ik gelezen dat de carbonkwaliteit van een GTR niet geweldig is. Het is alleen de vraag hoeveel ik daarvan ga merken. Daarnaast ontbreekt er nog wat informatie op de site, zoals bouwjaar en de aantallen tandjes van crankstel en cassette. Zijn er nog andere belangrijke dingen die ik moet weten? Ik rijd nu op een vrij zware en al best oude Batavus (aluminium) en wil graag "hogerop".
Ok, dan valt het dus mee. Ik had wat gestruind op dit forum en kwam idd ergens tegen dat het carbon van de GTR algemeen als een verslechtering wordt gezien t.o.v. dat van de Gran Turismo. Maar als het van "heel goed" naar "goed" is teruggevallen, dan is het voor mij geen bezwaar.RuudRuud schreef:Define niet geweldig eens. Ik heb er eigenlijk geen klachten over gehoord. Tijdens de introductie werd het carbon van de gran turismo boven dat van de GTR geplaatst. Dat wel.Велосипед schreef:Waarschuwing: post van een noob.
Ik overweeg om een Wilier GTR aan te schaffen. Op de website van een winkel hier in de buurt heb ik een aanbieding gevonden: van ca. 1.880 voor ca. 1.525 EUR. Crankstel en derailleur zijn Campagnolo Athena, ketting en cassette zijn Chorus. De wielen zijn Campagnolo Khamsin.
Nu heb ik gelezen dat de carbonkwaliteit van een GTR niet geweldig is. Het is alleen de vraag hoeveel ik daarvan ga merken. Daarnaast ontbreekt er nog wat informatie op de site, zoals bouwjaar en de aantallen tandjes van crankstel en cassette. Zijn er nog andere belangrijke dingen die ik moet weten? Ik rijd nu op een vrij zware en al best oude Batavus (aluminium) en wil graag "hogerop".
Laatst gewijzigd door Велосипед op 24 mar 2016 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooi dat het hier over het verschil tussen GTR en Gran Turismo gaat, want ik mag me sinds een paar dagen trotse eigenaar noemen van die laatste.
Laatste model Gran Turismo, oorspronkelijk in 2014 aangekocht, met Shimano Ultegra Di2 6770. Had er van tevoren niet veel over gedacht, maar het schakelt toch wel een stukje lekkerder dan gewoon mechanisch!
Laatste model Gran Turismo, oorspronkelijk in 2014 aangekocht, met Shimano Ultegra Di2 6770. Had er van tevoren niet veel over gedacht, maar het schakelt toch wel een stukje lekkerder dan gewoon mechanisch!
Gisteravond mijn winter/vakantie/slechtweerfiets opgebouwd. Had hiervoor een La Triestina frame op de kop getikt en heb er een verse 5800 groep op gezet en voor de rest de schuur maar eens opgeruimd. Dus naast een Bianchi Intenso nu nog een Italiaan in de schuur.
-
- Forum-lid
- Berichten: 120
- Lid geworden op: 02 jan 2013 15:53
Ik heb geen klachten over mijn GTR. Ben dan ook van een Izoard XP naar een GTR gegaan.Велосипед schreef:Ok, dan valt het dus mee. Ik had wat gestruind op dit forum en kwam idd ergens tegen dat het carbon van de GTR algemeen als een verslechtering wordt gezien t.o.v. dat van de Gran Turismo. Maar als het van "heel goed" naar "goed" is teruggevallen, dan is het voor mij geen bezwaar.RuudRuud schreef:Define niet geweldig eens. Ik heb er eigenlijk geen klachten over gehoord. Tijdens de introductie werd het carbon van de gran turismo boven dat van de GTR geplaatst. Dat wel.Велосипед schreef:Waarschuwing: post van een noob.
Ik overweeg om een Wilier GTR aan te schaffen. Op de website van een winkel hier in de buurt heb ik een aanbieding gevonden: van ca. 1.880 voor ca. 1.525 EUR. Crankstel en derailleur zijn Campagnolo Athena, ketting en cassette zijn Chorus. De wielen zijn Campagnolo Khamsin.
Nu heb ik gelezen dat de carbonkwaliteit van een GTR niet geweldig is. Het is alleen de vraag hoeveel ik daarvan ga merken. Daarnaast ontbreekt er nog wat informatie op de site, zoals bouwjaar en de aantallen tandjes van crankstel en cassette. Zijn er nog andere belangrijke dingen die ik moet weten? Ik rijd nu op een vrij zware en al best oude Batavus (aluminium) en wil graag "hogerop".
Canyon Aeroad CF SLX 8, Canyon Ultimate CF SLX Ultegra R8050, Cube LTD SL 29 Deore XT