Titanium fietsen
Waarom wil je geen titanium vork gebruiken? Zit er juist aan te denken om dat wel te doen. Je hebt vast goede redenen, waar ik iets uit kan halen.timo2.0 schreef:Het belangrijkste minpunt is dat ik geen zwarte vork in een gepolijst frame wil en ook geen titanium vork wil gebruiken.
Daar keek ik in eerste instantie overheen en dat spreekt mij inderdaad ook wel aan. Beschilderen en dan met (immers duurzamere) glanslak afwerken.rene schreef:Ik zou de fiets door je "kunst - vriendin "laten beschilderen. Dan heb je pas echt iets unieks - en zoals ik op de foto die andere frames zag : Echt iets prachtigs ook.... ziet er een beetje Pegoretti uit. Iets uit de kleurstalen van Baum is ook meestal wel erg netjes en appart.
Affin je zal er vast wel uitkomen zonder ons hulp denk ik
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Als het dan toch tijdelijk is:
Ik zou hem eerst mat polijsten, vervolgens met scotchbrite oid een vlekken/strepen patroon creëren (zwarte lak wegschuren zodat het titanium zichtbaar wordt), in een soort panter/tijgerlook en vervolgens een laag transparante glanslak eroverheen.
Ik zou hem eerst mat polijsten, vervolgens met scotchbrite oid een vlekken/strepen patroon creëren (zwarte lak wegschuren zodat het titanium zichtbaar wordt), in een soort panter/tijgerlook en vervolgens een laag transparante glanslak eroverheen.
Sorry,
Even niet opgelet, hij is natuurlijk nu wit...........
Dus,
Ik zou hem eerst mat polijsten, vervolgens met scotchbrite oid een vlekken/strepen patroon creëren (witte lak wegschuren zodat het titanium zichtbaar wordt), in een soort panter/tijgerlook en vervolgens een laag transparante glanslak eroverheen.
Tijdelijk......
omdat je hem toch weer wil laten overspuiten ?
Even niet opgelet, hij is natuurlijk nu wit...........
Dus,
Ik zou hem eerst mat polijsten, vervolgens met scotchbrite oid een vlekken/strepen patroon creëren (witte lak wegschuren zodat het titanium zichtbaar wordt), in een soort panter/tijgerlook en vervolgens een laag transparante glanslak eroverheen.
Tijdelijk......
omdat je hem toch weer wil laten overspuiten ?
Zal wel een lang topic worden, want als die Merlin weer zwart is, dan moet ie ineens toch weer wit (of blank) worden, wedden ?