Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
bramdr
- Forum-lid
bramdr
17 apr 2013 22:38
japiecarbon schreef:Zomer een een slag erin steken gaat niet helpen, met moet uiteraard wel stijf zijn.
Ik denk toch echt dat je met een noodoplossing moet gaan werken.
Dus dat je een stukje buitenbakel gebruikt in het stuk waar de kabel de bocht bij je bracket maakt, en de rest dus gewoon kaal.
Of je doet de buitenkabel er kompleet doorheen.
Of je stuurt het frame terug.
Dengfu negeert mij, stuurt op geen enkele mail meer terug.
Terugsturen zal dus niet gaan.
Buitenkabel er helemaal door gaat ook niet gaan, hoe krijg je de gaine er uit die er nu nog inzit?
Als ik geen gain gebruik, kan het zijn dat de binnenkabel na verloop van tijd in mijn frame gaat "invijlen".
-
rakketak
- Forum-lid
rakketak
17 apr 2013 23:45
Johan H, erg he, is gewoon niet normaal meer, ik betaal 245euro voor is stom voorwiel van 200dollar, jij kunt ook nergens zien zeker hoe ze het berekend hebben op dit papier van bpost, en enkel hoeveel je moet betalen, heb ook al klacht ingediend van men frame en dat wiel, maar de tamzakken reageren niet, omdat ze weten zeker dat ze in de fout zijn??? Kan je anders email ofzo es geven?
-
velolove
- Forum-lid
velolove
17 apr 2013 23:52
Wal lopen die Belgen hier allemaal te zeiken over invoerkosten etc. Daar hebben wij Ollanders toch niks mee te maken.
ooit allemaal op een Scalpel
-
Rupkeii
- Forum-lid
Rupkeii
18 apr 2013 09:00
Indien ik mij niet vergis hebben ook wij Nederlanders met invoerrechten, inklaring, btw e.d. te maken. Deze kunnen geloof ik aardig oplopen maar de bedragen die ik voorbij zie komen bij onze zuiderburen doen mij wel verbazen. Niet normaal hoog.
-
Lcsmet
- Forum-lid HC
Lcsmet
18 apr 2013 10:47
velolove schreef:Wal lopen die Belgen hier allemaal te zeiken over invoerkosten etc. Daar hebben wij Ollanders toch niks mee te maken.
Erg positief van jou.
Maar ja dat zijn tegenwoordig alle ollanders
, toch die welke ooit een koers hebben gewonnen.
Het forum is er toch om elkaar te helpen, of je nu van Antwerpen bent of van ergens anders.
I know myself like no one else
Nothing to defend
-
gazelle79
- Forum-lid
gazelle79
18 apr 2013 11:28
lcsmt schreef:velolove schreef:Wal lopen die Belgen hier allemaal te zeiken over invoerkosten etc. Daar hebben wij Ollanders toch niks mee te maken.
Erg positief van jou.
Maar ja dat zijn tegenwoordig alle ollanders
, toch die welke ooit een koers hebben gewonnen.
Het forum is er toch om elkaar te helpen, of je nu van Antwerpen bent of van ergens anders.
+1 !
-
japiecarbon
- Forum-lid HC
japiecarbon
18 apr 2013 12:08
bramdr schreef:
Als ik geen gain gebruik, kan het zijn dat de binnenkabel na verloop van tijd in mijn frame gaat "invijlen".
Op die plekken moet je idd wat doen, ik heb het voor mijn vader ook opgelost op die manier.
De gain is er toch al uit?
Zoals ik al zei, ik wil het wel voor je oplossen. Weet zeker dat het op de 1 of andere manier gaat lukken.
-
xytras
- Forum-lid
xytras
18 apr 2013 12:21
velolove schreef:Wal lopen die Belgen hier allemaal te zeiken over invoerkosten etc. Daar hebben wij Ollanders toch niks mee te maken.
-
thestudent
- Forum-lid HC
thestudent
18 apr 2013 12:26
Nou ik zou ook zeiken. Maar met die invoerkosten wordt het binnenhalen van wielen of frames nog maar een weinig lucratieve business. Totaal niet interessant als je wielen met invoerrechten ineens 680 euro kosten ipv. 400. Ik denk dat de belgische douane nu wel doorheeft wat er dan in die dozen zit. Dus ik ben bang dat het zo een beetje op zijn einde loopt.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
Kiekeboe
- Forum-lid
Kiekeboe
18 apr 2013 12:28
Daar heb jij inderdaad niets mee te maken. Trouwens met mensen van jou niveau, wil de gemiddelde Belg ook helemaal niets te maken hebben.
-
wielertje
- Forum-lid
wielertje
18 apr 2013 12:37
ik als ollander distancieer mij van deze opmerking (schreef ik dit wel goed?)