Giant
- Sha Kokken
- Forum-lid
Sorry was niet bedoeld om te dissen maar zo'n beetje het enige aan de fiets wat niet zwart is
Ik ben niet zo van dat helemaal zwarte maar je hebt het wel heel consequent doorgevoerd, daarom juist jammer van die heg als achtergrond, doet het effect teniet.
Ik ben niet zo van dat helemaal zwarte maar je hebt het wel heel consequent doorgevoerd, daarom juist jammer van die heg als achtergrond, doet het effect teniet.
Ah nu snap ik het. Er zijn nog wel meer onderdelen die niet zwart zijn. Het was ook niet echt een doel. En het ging om die STS cover in plaats van de conische spacer van FSA die er standaard op zit
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Sha Kokken
- Forum-lid
Slam it baby
-
- Forum-lid
ff gegoogled maar loopt nog wat naar beneden, niet?
vet!
vet!
Een hardloper die graag de fiets pakt:
Dagelijks: Koga Full Pro M
Echte werk: Giant Propel SL1 2016
Dagelijks: Koga Full Pro M
Echte werk: Giant Propel SL1 2016
In mijn zoektocht naar een nieuwe racer met discs staat de nieuwe TCR inmiddels ook op de shortlist. Alleen het model waar ik in geïnteresseerd ben (Advanced Pro Disc) is volgens mijn LBS niet in Nederland verkrijgbaar en zal er voorlopig ook niet komen. Nu kan hij hem waarschijnlijk wel vanuit het Europese distrubutiecentrum bestellen maar het liefst zou ik hem eerst ergens gewoon willen zien en een proefrit maken.
Weet iemand of er toch ergens één staat?
Weet iemand of er toch ergens één staat?
- Matthijs1973
- Forum-lid
dat is een erg fraaie fiets inderdaad, voor mij de reden om nu weer op een TCR te fietsen en straks de overstap naar di2 en disc te maken. Verkrijgbaarheid is nog niet duidelijk, in de bijlage van Fiets deze maand staat hij wel vermeld, maar tegen een prijs die rond de 5200 euro ligt. En dat terwijl een Defy met dezelfde afmontage 4000 euro gaat kosten. In de USA hebben ze tevens dezelfde prijs in dollars...Ik heb de fiets nog nergens in het wild kunnen zien of online verkrijgbaar, denk dat hij dan ook echt nog niet leverbaar is. Je kunt contact opnemen met S-tec in Duitsland, die hebben meestal wel alle modellen....
- Starscreamer
- Forum-lid
Hij had de spaak vervangen voor dezelfde spaak.ronner schreef:Als een spaak breekt, betekend vaak niet dat de spaken slecht zijn. Maar dat de spaakspanning niet goed en niet gelijkmatig is.
Heeft je oom de spaak vervangen door dezelfde dikte spaak? En heeft hij alleen de spaak vervangen en op spanning gezet of van alle spaken de spanning gehaald en allemaal gelijkmatig gespannen?
Alles stond nog netjes op spanning echter na 5 km knapte de 2e spaak.
Nu heeft alle spaken achter vervangen en minimaal 1x gekruist.
Nu alweer 50km gefietst en tot heden gaat het goed
Beetje weinig kleurMatthijs1973 schreef:dat is een erg fraaie fiets inderdaad, voor mij de reden om nu weer op een TCR te fietsen en straks de overstap naar di2 en disc te maken. Verkrijgbaarheid is nog niet duidelijk, in de bijlage van Fiets deze maand staat hij wel vermeld, maar tegen een prijs die rond de 5200 euro ligt. En dat terwijl een Defy met dezelfde afmontage 4000 euro gaat kosten. In de USA hebben ze tevens dezelfde prijs in dollars...Ik heb de fiets nog nergens in het wild kunnen zien of online verkrijgbaar, denk dat hij dan ook echt nog niet leverbaar is. Je kunt contact opnemen met S-tec in Duitsland, die hebben meestal wel alle modellen....
In de US kost ie trouwens 4700$, dan zou ie op 4300€ moeten komen (als de omrekening dezelfde zou zijn als voor de gewone Advanced)
https://www.giant-bicycles.com/en-us/bi ... 000/92733/
Op deze zit precies wel een plattere spacer onder de stuurpen, stemt me positief