Tuurlijk niet, er fietsen genoeg dandy's rond met witte broeken en rode pumps, dus . . . . mag je helemaal zelf bepalen.martijnkh schreef: ↑13 jan 2019 15:24 ik ben voornemens 50mm velgen van farsports aan te schaffen
ik twijfel enkel over de 'kleur', namelijk tussen ud matte en 3k matte.
ik zie op sommige foto's lijnen/kleurschil op de ud matte, alsof het aan elkaar gezette delen zijn (ik begreep al dat dat niet zo was)
verder iemand nog tips om de keuze te maken tussen deze twee, moet ik nog ergens op letten bijv qua match met frame-kleur etc?
Carbon clinchers uit China vragen
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Iemand die me kan helpen tussen de volgende keuze?
Een verkoper uit nl die csc velgen verkoopt (helin Liu dus wss) voor 400€ per set, hij kijkt voor eventuele garabtiegevallen, douanekosten heb ik dus ook zoiezo niet. Dat hij er wss 50€ op wint boeit me niet echt..
Of zelf farsports bestellen die dan wel 540 euro kosten en het risico van douanekosten ook nog..
Qua prijs lijkt het eerste me het slimste, maar is dat ook zo prijs kwaliteit?
Een verkoper uit nl die csc velgen verkoopt (helin Liu dus wss) voor 400€ per set, hij kijkt voor eventuele garabtiegevallen, douanekosten heb ik dus ook zoiezo niet. Dat hij er wss 50€ op wint boeit me niet echt..
Of zelf farsports bestellen die dan wel 540 euro kosten en het risico van douanekosten ook nog..
Qua prijs lijkt het eerste me het slimste, maar is dat ook zo prijs kwaliteit?
De douaneposten kan je bij Farsports “afkopen”.
Je betaald dan extra om ze via Tsjechië te laten versturen, dan zijn ze pakweg 3 weken onderweg.
Het zelf samenstellen (velgbreedte, afwerking en hoogte, keuze spaken en naven) vond ik het extra wachten wel waard.
Je betaald dan extra om ze via Tsjechië te laten versturen, dan zijn ze pakweg 3 weken onderweg.
Het zelf samenstellen (velgbreedte, afwerking en hoogte, keuze spaken en naven) vond ik het extra wachten wel waard.
Die kerel fietst zo scherp als een mes; als je brood tegen hem gooit, krijg je het gesneden terug
Ik heb bij CSC besteld. 70 euro verzendkosten via DPD en geen douane. Zeker voor België de moeite waard. Wielen waren zowat 10 dagen overweg.
Ik sta op het punt ook een set te bestellen bij Helin, ga voor de 38MM, clincher. Nu heb ik 4 opties:
25mm R13HUB 300,- euro
23mm R13HUB 254,- euro
25mm R36HUB 355,- euro
23mm R36HUB 337,- euro
(kosten ex.verzendkosten)
Set gaat voornamelijk gebruikt worden voor in winter met 25-28mm banden. Kan iemand mij de verschillen vertellen tuseen de 25 & 23mm en het verschil tussen de R13HUB & R36HUB? Is dit het prijs verschil waard?
Hoe zit het met verzenden? Moet je als verzendoptie "seller's shipping method" selecteren en daarna nog een keer DPD? Alvast bedankt
25mm R13HUB 300,- euro
23mm R13HUB 254,- euro
25mm R36HUB 355,- euro
23mm R36HUB 337,- euro
(kosten ex.verzendkosten)
Set gaat voornamelijk gebruikt worden voor in winter met 25-28mm banden. Kan iemand mij de verschillen vertellen tuseen de 25 & 23mm en het verschil tussen de R13HUB & R36HUB? Is dit het prijs verschil waard?
Hoe zit het met verzenden? Moet je als verzendoptie "seller's shipping method" selecteren en daarna nog een keer DPD? Alvast bedankt
Ik heb een 50mm setje besteld met de R13 hub. Ik lees online dat de r36 het extra geld op zich niet waard is. De lagers gaan op termijn toch moeten vervangen worden.
Ik heb de 23mm brede velgen. Ik las dat 28mm banden op 25mm brede velgen hoger uitvallen. En dat wilde ik niet. De 28mm Rubino's steken een tweetal mm uit opzij maar dat deert me niet.
Gewoon Sellers shipping method kiezen. Gewoonlijk iets van een 70 euro.
Ging bij mij perfect, geen extra kosten meer. 330 euro betaald voor set+shipping.
Ik heb de 23mm brede velgen. Ik las dat 28mm banden op 25mm brede velgen hoger uitvallen. En dat wilde ik niet. De 28mm Rubino's steken een tweetal mm uit opzij maar dat deert me niet.
Ging bij mij perfect, geen extra kosten meer. 330 euro betaald voor set+shipping.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Geen idee wat die R36 is maar ik, en nog enkele fietsmaten van mij, hebben de R13 naven gehad en deze zijn gewoon goed.
Lagers vervangen, wat uiteindelijk toch zal moeten, gaat erg gemakkelijk en de lagers zijn gemakkelijk verkrijgbaar.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Bedankt voor de reactie. Dan ga ik voor de R13. Ik rij op dit moment met conti 25mm, dit past dus prima in de 23mm breedte?hayes schreef: ↑18 jan 2019 20:32 Ik heb een 50mm setje besteld met de R13 hub. Ik lees online dat de r36 het extra geld op zich niet waard is. De lagers gaan op termijn toch moeten vervangen worden.
Jij hebt verder niks meer geselecteerd buiten de Sellers shipping method? Hij vroeg bij mij als ik hem goed begreep nog een tweede optie voor dpd voor nogmaals 70 euro, maar begreep hem niet helemaal.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kan het verschil te maken hebben met het aantal palletjes/nokjes is de freehub?
Less is bore
Nee, enkel sellers shipping method. Ik heb het ook nog eens gevraagd voor de veiligheid.Remco87 schreef: ↑18 jan 2019 21:18Bedankt voor de reactie. Dan ga ik voor de R13. Ik rij op dit moment met conti 25mm, dit past dus prima in de 23mm breedte?hayes schreef: ↑18 jan 2019 20:32 Ik heb een 50mm setje besteld met de R13 hub. Ik lees online dat de r36 het extra geld op zich niet waard is. De lagers gaan op termijn toch moeten vervangen worden.
Jij hebt verder niks meer geselecteerd buiten de Sellers shipping method? Hij vroeg bij mij als ik hem goed begreep nog een tweede optie voor dpd voor nogmaals 70 euro, maar begreep hem niet helemaal.
Ik bestelde bij Carbon Speed Cycle, wat eigenlijk ook Heliun Liu is.