Voor de keuze €189 voor een roam v1 vs €235 bolt v2 zou ik persoonlijk altijd voor de bolt v2 gaan. Voor mij geen lastige keuze maar dat ligt natuurlijk aan hoe je je apparaat gebruikt. Ik ben een data freak, en gebruik mijn Wahoo alleen echt voor navigeren als ik in een nieuwe omgeving ben. Als ik vanaf huis fiets gebruik ik het route scherm slechts 10-20% van de tijd.
Alle nieuwe updates die wahoo uitbrengt zijn voor de v2. Je weet niet wat in de toekomst nog gaat komen wat je wellicht wel graag wilt hebben. Mijn vriend heeft de bolt v2, ik een v1, en ik gebruik die van hem ook regelmatig als ik weer eens vergeet mijne op te laden en hem opstart met 2% batterij
![😅](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f605.svg)
Ik vind het kleurenscherm echt wat toevoegen, je kunt achter je velden kleurtjes toevoegen bv bij je hartslag en power data.
Ook zijn alle nieuwe klim functies echt top. Deze zijn al heel leuk als je in Limburg gaat fietsen. Maar in de polder voegt dit uiteraard niets toe. Ik zou metname voor een v2 gaan voor de updates die nog gaan komen in de toekomst en de geavanceerdere data weergave. Wanneer je je data niet zo interessant vindt en metname naar het route scherm kijkt, dan is de roam wellicht beter door het grotere scherm.