Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
Einstein
- Forum-lid HC
Einstein
17 aug 2010 10:11
jasperr schreef:body schreef:jona91 schreef:je kan er wel een afdekkapje bij bestellen denk ik maar je hebt het eig niet nodig, dat open systeem is volgens mij door hen ontwikkeld en zal wel minstens 2 gram besparen;)
En als het regent, blijft het water er dan in staan?
Nee. Loopt er onder aan de vork weer uit.
Dat is het belangrijkste!
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
-
rezne
- Forum-lid
rezne
20 aug 2010 17:10
Lieve mensjes
Ik sta op t punt een Speedmax Al aan te schaffen. Ik moet een maat Medium hebben, gezien de lengte van de bovenbuis. Nu is alleen de vraag of ik met de zadelpen wel mijn zadelhoogte van 83cm kan halen. Zadel heeft een gemiddelde hoogte (Specialized Romin).
Ik heb Canyon al gemaild, maar als iemand hier het antwoord heeft .....
-
steffen
- Forum-lid
steffen
21 aug 2010 15:17
Ik heb vandaag een Ultimate CF frame in kleur team white besteld, eens kijken wanneer die binnen komt. Levertijd was direct dus hoop snel
Week terug ook alle andere spullen besteld: wielen, groepset, bandjes, zadel, stuur en computer. Als alles binnen is kunnen we gaan bouwen, hou jullie op de hoogte!
-
haaldoor
- Forum-lid
haaldoor
21 aug 2010 21:36
Er zit een kleine lak beschading op mijn CF Monza Red frame. Ik denk dat ik die kan wegwerken met een lakstift. Weet iemand de RAL code voor deze Canyon kleur? Evt andere suggesties zijn ook welkom.
-
maurice
- Forum-lid
maurice
22 aug 2010 12:53
haaldoor schreef:Er zit een kleine lak beschading op mijn CF Monza Red frame. Ik denk dat ik die kan wegwerken met een lakstift. Weet iemand de RAL code voor deze Canyon kleur? Evt andere suggesties zijn ook welkom.
Even naar Canyon bellen of mailen?
Hoe simpel kan het zijn.
Niets is wat het lijkt..
-
haaldoor
- Forum-lid
haaldoor
22 aug 2010 17:25
maurice schreef:
Even naar Canyon bellen of mailen?
Hoe simpel kan het zijn.
Reeds gedaan maar (nog) geen reactie ontvangen. Wil graag de beschadiging snel herstellen dus hoop dat iemand op het forum mijn verder zou kunnen helpen die de RAL codes wellicht voorhanden heeft. Dus als iemand een antwoord heeft op mijn vraag hoor ik het graag!
-
geertjan5
- Forum-lid
geertjan5
23 aug 2010 16:51
je kan evt met frame en al naar een auto schade herstelbedrijf gaan. Hier hebben ze wel ral kleurkaarten. En bestel je een potje verf in die kleur.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
-
rufio
- Forum-lid
rufio
24 aug 2010 20:25
Sinds kort ook trotse bezitter van een Canyon CF SLX EVO
Build-up: Niobiums + Alchemy hubs, Sram Force, Speedplay Zero + Syntace, Fizik & Continental onderdelen
Release: begin 2011, dus nog even wachten...
-
rezne
- Forum-lid
rezne
24 aug 2010 20:35
Kijk eens aan. Dat is een serieuze fiets
Het frame wordt toch altijd geleverd met zadelpen?
Met een paar dagen staat hiero ook een Canyon frame. Ik zou nog graag een zwart Ultimate CF frame hebben, maar o wat vind ik die oranje stukken op het frame lelijk. Echt zo'n kleur waar je niks mee kan .... Fingers crossed for 2011
-
rufio
- Forum-lid
rufio
24 aug 2010 20:45
Rezne schreef:Kijk eens aan. Dat is een serieuze fiets
Het frame wordt toch altijd geleverd met zadelpen?
Dankje
Klopt, de VCLS basalt zadelpen zit er gewoon bij, maar ik heb 'm nog even apart gehouden (zie onder).
In eerste instantie wilde ik ook voor de normale CF gaan, maar de oranje stukken vind ik ook niet zo mooi en de Team versie is: moeilijk schoon te houden, slechte lak en ook iets zwaarder door de lak.
Toen na de Parijs-Roubaix etappe (afgelopen TdF) er 50% korting op de frames kwam, ging ik dus maar snel voor het Evo frameset.
p.s. ik herinner me dat jij best diep zit, krijg je dan geen problemen met Canyon's relatief lange balhoofden?
-
rezne
- Forum-lid
rezne
24 aug 2010 21:01
Nee. Sinds ik bij bikemedical ben geweest heb ik een andere positie gekregen. Zadel meer naar voren, langere stuurpen en stuur 2cm omhoog. Canyon past nagenoeg perfect. Bij een 58 heb ik wat spacer en een 13cm stuurpen en bij een 60cm zonder spacers (afhankelijk van hoe hoog dat balhoofd precies is) en een 12 cm stuurpen. Bijkomend voordeel bij de 60cm is dat mijn zadelpen niet zo idioot hoog uit het frame steekt
-
steffen
- Forum-lid
steffen
25 aug 2010 00:29
Mooi frame Rufio!
Ik heb zoals gezegd zaterdag een Ultimate CF besteld, levertijd direct. Nu staat er op de bevestiging week 36, dus dat schiet lekker op..... niet dus.