Giant
- jelmerjager
- Forum-lid
Wellicht dat een mailtje aan Giant NL voor meer duidelijkheid kan zorgen?
Ik wil deze wel in het echt aanschouwen: 2017 Propel Advanced Pro 1
Vind het wel een gewaagde kleur. Zit al een tijdje te denken aan een nieuwe fiets, en deze komt zeker in aanmerking.
Nog meer foto's
Al vind ik deze ook keurig..
Giant Propel Advanced 0 2017
Vind het wel een gewaagde kleur. Zit al een tijdje te denken aan een nieuwe fiets, en deze komt zeker in aanmerking.
Nog meer foto's
Al vind ik deze ook keurig..
Giant Propel Advanced 0 2017
jelmerjager schreef:Wellicht dat een mailtje aan Giant NL voor meer duidelijkheid kan zorgen?
Inmiddels weer contact gehad met de LBS en het model komt begin 2017 ook naar Nederland. Er schijnt toch de nodige belangstelling voor te zijn. Hopelijk is hij al vast op Bikemotion te bewonderen.
- jelmerjager
- Forum-lid
BLC schreef:
Inmiddels weer contact gehad met de LBS en het model komt begin 2017 ook naar Nederland. Er schijnt toch de nodige belangstelling voor te zijn. Hopelijk is hij al vast op Bikemotion te bewonderen.
Mooi man. Hopelijk geld dat ook voor de TCR advanced disc 2. Dat zou weer meer opties betekenen... Mooie fietsen!
-
- Forum-lid
me like!remkolvb schreef:...
...
Een hardloper die graag de fiets pakt:
Dagelijks: Koga Full Pro M
Echte werk: Giant Propel SL1 2016
- Japierossi
- Forum-lid
Ik vind hem juist zonder ISP mooier...
me2Japierossi schreef:Ik vind hem juist zonder ISP mooier...
-
- Forum-lid
och ja, ieder zo zn ding. Ik vind m dan met ISP weer mooier...
Een hardloper die graag de fiets pakt:
-
- Forum-lid HC
Een Propel met ISP is een heel stuk mooier, met losse zadelpen ziet ie er niet uit, mijn mening.
Boeien, ik koop een fiets voor mezelf, niet met de gedachte hem ooit weer door te verkopen.......
Ik ben zuinig op m'n fietsen, ik huur wel een fiets wanneer mijn fiets niet meekan of in een fietstas moet"gooien".
Boeien, ik koop een fiets voor mezelf, niet met de gedachte hem ooit weer door te verkopen.......
Ik ben zuinig op m'n fietsen, ik huur wel een fiets wanneer mijn fiets niet meekan of in een fietstas moet"gooien".