Ervaring met staal
tof zeg, ziet eruit als een lekker karretje.
in sommige fotoos is het wel zichtbaar dat de lassen niet zo mooi zijn.
bij het mannetje is toch geen lastige plek om het even goed af te werken.
edit: ook wel een heel lekkere wielset pfffff kwa afbouw is dit toch wel erg lekker.
edit: ook wel een heel lekkere wielset pfffff kwa afbouw is dit toch wel erg lekker.
7,7 kg in maat 58,
Incl pedalen, bidonhouders en Garmin mount iets onder 8,1 kg
Ik had minder verwacht, maar het is zoals het is.
Die kerel fietst zo scherp als een mes; als je brood tegen hem gooit, krijg je het gesneden terug
De lassen bij mijn Triebwerk Mach 2 waren mooier. Op deze Mach 3 had het inderdaad netter gekund, maar ook slechterTKMP schreef: ↑17 mar 2020 14:46 tof zeg, ziet eruit als een lekker karretje.
En thanks! afbouw deels met hulp van marktplaats. Misschien nog een keer de zadelpen en stuurpen wit laten spuiten. Maar erg content zo!
Die kerel fietst zo scherp als een mes; als je brood tegen hem gooit, krijg je het gesneden terug
Dat vind ik best netjes, ga ik niet halen met de Cinelli maat 58 die ik in bestelling heb. Daar komt dan wel een Chorus 11 SPD groep op.
-
- Forum-lid HC
Is een nette fiets geworden (als had ik zelf gewoon een zwart balhoofdstel genomen) ik zou de zadel / stuurpen lekker zo laten.
Goede lassen hoor je niet af te werken, een nette las/gelijkmatige lasrups toont het vakmanschap van de lasser is ook het mooie van een materiaal als titanium. Ik maak me doorgaans pas zorgen bij frames waar extreem veel is geslepen om de boel toonbaar/mooi te krijgen.bij het mannetje is toch geen lastige plek om het even goed af te werken.
In deze dorre Corona-tijden toch effe wat Italiaans genot delen.
Ik rijd al enkele jaren, met veel plezier, op deze Pegoretti Duende; Mano Vella kleurschema, Campagnolo Potenza, SWS wielen.
P.S. m'n excuses alvast aan de zadeltas-puristen
Ik rijd al enkele jaren, met veel plezier, op deze Pegoretti Duende; Mano Vella kleurschema, Campagnolo Potenza, SWS wielen.
P.S. m'n excuses alvast aan de zadeltas-puristen