Jan Janssen
Ik heb een vraag voor de forum leden. Eerst even ter introductie, ik rij al jaren een JJ, eerst een Vector en nu een Magic (gekocht bij Cees Boer in Maassluis). Ik ben weer toe aan iets nieuws en zit te denken aan het nieuwe model de "Virage". Fiets heeft deze getest in het nummer van afgelopen week. Al met al een positief verhaal alleen de torsiestijfheid heeft een waarde die beter zou kunnen. Mijn vraag is dus, hoe belangrijk is dat? Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Voor ons "klootjes" volk te verwaarlozen naar mijn mening. Voor de rondjes Westland is het zeker niet alles bepalendRVAmagic schreef:Ik heb een vraag voor de forum leden. Eerst even ter introductie, ik rij al jaren een JJ, eerst een Vector en nu een Magic (gekocht bij Cees Boer in Maassluis). Ik ben weer toe aan iets nieuws en zit te denken aan het nieuwe model de "Virage". Fiets heeft deze getest in het nummer van afgelopen week. Al met al een positief verhaal alleen de torsiestijfheid heeft een waarde die beter zou kunnen. Mijn vraag is dus, hoe belangrijk is dat? Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
-
- Forum-lid
Zow..... dat is lang geleden dat ik een 'post' gedaan heb.....inmiddels heb ik dit seizoen al wel 253 kilometertjes gereden (in gewone kleren en met 20 km per uur) op mn JJ Tour de France.....tja, een blessure, he. Een spierscheuring in de pees onder aan de voet waardoor ik geen kracht kan zetten. Errug jammer want de vakantie gaat over 3 weken naar de Mont Ventoux....die moet ik nu maar per auto gaan beklimmen.....
Vandaag ook besloten mn oude Tour de France uit 1989 te koop te zetten, met de nodige pijn in mn hart en weemoed..... Die fiets staat al te lang ongebruikt in de schuur. Ik heb hem op marktplaats staan voor eventueel geïnteresseerden.
Vandaag ook besloten mn oude Tour de France uit 1989 te koop te zetten, met de nodige pijn in mn hart en weemoed..... Die fiets staat al te lang ongebruikt in de schuur. Ik heb hem op marktplaats staan voor eventueel geïnteresseerden.
Nieuwe site op www.janjanssen.nl
Kilometer vreter ben je ook. Respect! Ik had wel zin maar zaterdag is ook de Ronde van Hoogvliet en aangezien ik volgende week donderdag mn eerste echte criterium heb train ik liever nog op snelheid.DDX schreef:Nog mensen die de JJC zaterdag gaan fietsen ?
Ik ga de 225km variant fietsen.
Ok, bedankt voor je reactie.joeywl schreef:Voor ons "klootjes" volk te verwaarlozen naar mijn mening. Voor de rondjes Westland is het zeker niet alles bepalendRVAmagic schreef:Ik heb een vraag voor de forum leden. Eerst even ter introductie, ik rij al jaren een JJ, eerst een Vector en nu een Magic (gekocht bij Cees Boer in Maassluis). Ik ben weer toe aan iets nieuws en zit te denken aan het nieuwe model de "Virage". Fiets heeft deze getest in het nummer van afgelopen week. Al met al een positief verhaal alleen de torsiestijfheid heeft een waarde die beter zou kunnen. Mijn vraag is dus, hoe belangrijk is dat? Ik ben benieuwd naar jullie reacties.