Het grote woon-werk topic
Jack Russel achter mij aan vandaag:
Beestje viel eerst een hardloopster lastig. Ik kwam er aan door een S bocht en toen kreeg die mij in het vizier. Al keffend meerennen maar steeds dichter bij mijn voorwiel. Wat water over heen gespoten, daar zal die van leren dacht ik. Even leek het er op dat die afhaakte maar nee hoor. Ik ben niet bang voor honden en dit kleine keffertje al helemaal niet maar ik wilde hem niet voor mijn wiel. Toen gaan sprinten. Vol gas met dat hondje naast mij bij 42 km/h moest die lossen
https://www.strava.com/activities/1506272077
Beestje viel eerst een hardloopster lastig. Ik kwam er aan door een S bocht en toen kreeg die mij in het vizier. Al keffend meerennen maar steeds dichter bij mijn voorwiel. Wat water over heen gespoten, daar zal die van leren dacht ik. Even leek het er op dat die afhaakte maar nee hoor. Ik ben niet bang voor honden en dit kleine keffertje al helemaal niet maar ik wilde hem niet voor mijn wiel. Toen gaan sprinten. Vol gas met dat hondje naast mij bij 42 km/h moest die lossen
https://www.strava.com/activities/1506272077
Die Jack Russel kunnen hardnekkig zijn. De meeste honden schrikken als je even heel hard en luid "hey!" roept.
Vorige week ook zo'n keffend meelopertje. Bleef volhouden en kwam toch écht te dichtbij. Ik had bijna even been uitgeklikt om hem even een 'duwtje' te geven. Niet schoppen hé, gewoon even een nudge. Maar net toen gaf hij het op.
Vorige week ook zo'n keffend meelopertje. Bleef volhouden en kwam toch écht te dichtbij. Ik had bijna even been uitgeklikt om hem even een 'duwtje' te geven. Niet schoppen hé, gewoon even een nudge. Maar net toen gaf hij het op.
Ik “stond” er ook van te kijken.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die Jack Russels hebben een strikt baasje nodig, maar zoals zo vaak imet honden is dat niet het geval. Zijn de meest eigenwijze irritante keffers die je kunt bedenken.
Less is bore
Maandag ochtend al weer voor de 5de keer dit jaar op fiets (Singlespeed racefiets) naar het werk. Mij carpool maatje (liefkozend de dikke Duitser genoemd) heeft een workshop dus samen rijden lukt niet. Met een enkeltje van 56 km is elke dag op fiets naar Duitsland (ik ben gast arbeider in DE) alleen incidenteel mogelijk of nodig als mijn vriendin mij de auto ontzegt. Als ik maandag wakker wordt en me realiseer dat ik fietsen moet dan vervloek ik me zelf, Maar als ik een uurtje later ergens in het natuurgebied Bargerveen over de grens sluip met een opgaande zon dan genieten dat ik niet ergens op de autobahn zit. Vrijdag al basecamp ingericht op het werk met kleding en voer, we maken er een rustig en korter dagje van.
Ik heb in Portugal een waakhond van een boerenerf achter me aan gehad. Zo'n beest dat in zijn vrije tijd Hades bewaakt. Reed op een geleende MTB op een gravelweggetje, maar een hogere topsnelheid dan die sprint heb ik nooit meer gehaalddaniel1975 schreef: ↑14 apr 2018 15:29 Die Jack Russels hebben een strikt baasje nodig, maar zoals zo vaak imet honden is dat niet het geval. Zijn de meest eigenwijze irritante keffers die je kunt bedenken.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Heb zelf een Jack russel gehad. (nu bij mijn Ex) fantastisch beest(je) Het is een hele grote hond! maar erg klein verpakt Helaas zien heel veel eigenaren alleen het kleine.. en dan denken ze die loopt wel gewoon met mij mee. Maar eens met Daniel.. iedere hond heeft een goede baas nodig. Klein of groot.
Touwens... wat een heerlijk woon-werk weekje deze week!
Touwens... wat een heerlijk woon-werk weekje deze week!
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Ik vind het leuke hondjes, maar helaas ook veel onopgevoede beestjes. Net zoals bij elk ras eigenlijk.
Was inderdaad een heerlijk fietsweekje vorige week.
Was inderdaad een heerlijk fietsweekje vorige week.