Giant
hey ik kwam ineens op dit filmpje uit van een TCR waar 28mm banden (die ong 29mm meten) vooraan inpasten en achteraan 25mm (die 26mm meten). Nog mensen die bij een TCR eens de limieten hebben opgezocht wat erin zou passen?
https://www.youtube.com/watch?v=wyEc5N-B-ew
https://www.youtube.com/watch?v=wyEc5N-B-ew
Gevraagd via twitter aan Giant of deze ook in NL uitkomt, maar helaasMusicmaestro schreef:me like!remkolvb schreef:...
...
- jerome2710
- Forum-lid
Jammer! De muurbeugel is ook erg mooi en van Giant zo te zien. Iemand deze al voorbij zien komen?remkolvb schreef:Gevraagd via twitter aan Giant of deze ook in NL uitkomt, maar helaasMusicmaestro schreef:me like!remkolvb schreef:...
...
TL@ schreef:Zeker interesse in de foto'sJorisee schreef:Een slam the stem cover past precies. Is ongeveer 1mm. Iemand op het forum verkoopt ze, moet je even zoeken.TL@ schreef:Ik sta op het punt een nieuwe TCR disc te bestellen. Het enige wat me nog een beetje tegen houd, is de conische spacer onder de stuurpen waardoor ik net niet laag genoeg zou zitten.
Weet iemand waar ik een platte versie kan halen?
Ik hen foto's van mijn TCR als je wil.
Ik zal het aan de LBS vragen wanneer ik hem bestel, anders van bij Canyon.
De STS covers passen niet, enkel voor normale vorkbuizen.
Bedankt voor het meedenken iedereen
edit: Iemand een link van spacer van Canyon, ik kan ze op hun site niet vinden, ook geen idee hoe dat noemt eigenlijk
Een update over de plattere spacer:
Vandaag bij de fietsenwinkel en de invoerder van Giant in België geweest, de TCR Advanced 1 disc in het echt gezien:
Het is een matte kleur en valt echt enorm hard op in het echt, je hebt bijna een zonnebril nodig, I love it
Op de goedkopere modellen heb je dus een normale vorkbuis. Je kan dus eender welke stuurpen gebruiken en "Slam that stem" dustcap gaat ook gewoon passen.
Alles om om te bouwen naar DI2 zit er standaard bij, ook leuk.
Deze gaat het dus worden voor mij
- jelmerjager
- Forum-lid
Mooi hoor. Kun je iets zeggen over de max. Banden maat?
-
- Forum-lid
Blij en tevreden met mn nieuwe Propel SL1.
Nog maar net wat korte ritten mee gemaakt, hopelijk binnenkort een deftige rit!
En ik zal ook nog eens een fotootje maken hee
Nog maar net wat korte ritten mee gemaakt, hopelijk binnenkort een deftige rit!
En ik zal ook nog eens een fotootje maken hee
Een hardloper die graag de fiets pakt:
Dagelijks: Koga Full Pro M
Echte werk: Giant Propel SL1 2016
Dagelijks: Koga Full Pro M
Echte werk: Giant Propel SL1 2016
- jerome2710
- Forum-lid
Mooi ding zeg!! Zadel mag misschien wel een stukje omhoog..
Fiets is te klein, of zadel moet veel hoger. Is dit echt een M?ProTon schreef:Ik ben maar 176cm, en dit is een framemaat M, zadel hoger dan kom ik niet meer bij de grondjerome2710 schreef:Mooi ding zeg!! Zadel mag misschien wel een stukje omhoog..
Yep een echte M, en zadelhoogte is afgesteld met gestrekte been en dan de hiel (zonder schoen) op de trapper en de trapper naar beneden, dusja.........midstar schreef:Fiets is te klein, of zadel moet veel hoger. Is dit echt een M?ProTon schreef:Ik ben maar 176cm, en dit is een framemaat M, zadel hoger dan kom ik niet meer bij de grondjerome2710 schreef:Mooi ding zeg!! Zadel mag misschien wel een stukje omhoog..