Colnago
- daniel1975
- Forum-lid HC
I know, maar het moet er wel een beetje uit zien
Ik heb alleen deze gevonden, hele grote maat. Als dit een H variant is houdt het voor mij snel op
Met de Infinito heb ik denk ik al wel een frame wat mij past (nog wel passen etc), maar een mooie C60 is ook niet verkeerd.
Ik heb alleen deze gevonden, hele grote maat. Als dit een H variant is houdt het voor mij snel op
Met de Infinito heb ik denk ik al wel een frame wat mij past (nog wel passen etc), maar een mooie C60 is ook niet verkeerd.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Oeh, die is fraai!!!
Maar staat niet in de catalogus volgens mij. Wel een zwarte zadelpen monteren, ik ben niet van de gespoten pennen.
Maar staat niet in de catalogus volgens mij. Wel een zwarte zadelpen monteren, ik ben niet van de gespoten pennen.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Gezien de zadelpen hoogte en de spacers onder het stuur is hier gewoon sprake van de verkeerde keuze van framemaat.daniel1975 schreef:I know, maar het moet er wel een beetje uit zien
Zelf heb ik gekozen voor een 56S deze heb ik nodig voor de bovenbuislengte, en t.o.v. een traditionele 58 steekt de zadelpen er dan tenminste ook nog een beetje fatsoenlijk uit.
Met 1 spacertje van 5 mm onder de pen met een lengte van 120 mm perfect voor mij.
Op verzoek van Daniel nog een 2tal foto's
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Lange mensen hebben altijd de verkeerde maat, zeker als je nog een andere keuze wilt hebben dan matzwart en Duits.
Als die H staat voor een surrogaat spacertoren die bovenop de balhoofdbuis zit "geplakt" zou ik hem ook niet willen
Als die H staat voor een surrogaat spacertoren die bovenop de balhoofdbuis zit "geplakt" zou ik hem ook niet willen
Laatst gewijzigd door Ernie C. op 12 sep 2016 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klassieke colnago kleuren&design, maar dat is echt niks voor mij.
Doe mij maar iets veel strakkers anno 2017.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Gelukkig kan je bij Colnago voor alle twee terecht, want smaken verschillen nu eenmaal!daniel1975 schreef:Klassieke colnago kleuren&design, maar dat is echt niks voor mij.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
hebben we al eens een volledige foto van die colnago van jou hier langs zien komen, colnagofreak, schitterend apparaat!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kloptcolnagofreak schreef:Gelukkig kan je bij Colnago voor alle twee terecht, want smaken verschillen nu eenmaal!daniel1975 schreef:Klassieke colnago kleuren&design, maar dat is echt niks voor mij.
Voorde van bijv Colnago en Pina: heel veel kleuren als los frame te krijgen. Kunnen veel merken iets van leren.
Less is bore