Titanium fietsen
Zelf geen ervaring mee.
http://www.bakker-framebouw.nl/
http://www.bakker-framebouw.nl/
Deze staat in de blote kont wil je zeggen?53x11 schreef:Maar deze heeft tenminste nog een "naakte" achterkanttimo2.0 schreef:Bah, geverfd titanium
Bijzonder fraai exemplaar. Is dit frame nu verkrijgbaar? Of een klassieker?
Deze Gios is in ieder geval in stemmig blauw. Er is een forumlid die zijn titanium bijna jaarlijks in het zwart-wit steekt. Das pas zonde
LOL, welk forumlid is dat dan? Die van mij is in 2007 zwart gespoten en in 2012 wit dus ik ben erg nieuwsgierig naar forumleden die dit jaarlijks doen
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Ja, vanwege het onvoorziene probleem dat de witte lak niet goed houdt. Maar zonder die discussie weer helemaal opnieuw te voeren, dat lijkt mij toch wel een argument om binnen een jaar voor een andere lak cq kleur te kiezen en staat in geen verhouding tot hetgeen de opmerking dat hij "bijna jaarlijks" in het "zwart-wit" wordt gestoken suggereert. .
fietsen doe ik net als een prof,
Allemaal leuk en aardig, maar geef liever eens wat meer info over het Gios frame. Ik vind het serieus mooi!timo2.0 schreef:LOL, welk forumlid is dat dan? Die van mij is in 2007 zwart gespoten en in 2012 wit dus ik ben erg nieuwsgierig naar forumleden die dit jaarlijks doen
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
@timo: tuurlijk, ik ga die discussie ook niet voeren. Sowieso moet je zelf weten of je een frame lakt en in welke kleur je dat doet. Ben wel benieuwd naar je nieuwe laklaagje.
@53x11: dat is de Gios titanium voor 2013. Meer kan ik je niet vertellen.
@53x11: dat is de Gios titanium voor 2013. Meer kan ik je niet vertellen.
Ik wil mijn dearalleur pad van mijn Ti frame bijstellen maar weet niet zeker voor dit verstandig is omdat het om een ti frame gaat?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein