Jan Janssen
-
- Forum-lid
De Magic is een superfijne fiets! Heb er zelf drie jaar naar volle tevredenheid op rondgereden. Stuurt als een scheermes en stuiteren heb ik niets van gemerkt!
Je had toch niet verwacht dat je hier negatieve reacties zou krijgen op de Magic he?
-
- Forum-lid
joeywl schreef:Je had toch niet verwacht dat je hier negatieve reacties zou krijgen op de Magic he?
Ik kan ook helemaal niets negatiefs bedenken
-
- Forum-lid
Janssen is in Studio Tour weer messcherp!
-
- Forum-lid
hehe...eindelijk afgelopen week weer eens een paar keer op mn JJ TDF gezeten in full wielerornaat...afgelopen maanden kon ik dat helaas niet door een vervelende voetblessure (scheur in pees onder voet)..helaas daardoor de Mont Ventoux ook niet kunnen beklimmen op vakantie (met de auto lukte nog wel ).
Gisteren door de achtertuin van bladejanjmagic...rondje Zwolle - dalfsen - Heino...
op naar een mooie nazomer....met misschien nog de 90 km rondom Hoogerheide?
Gisteren door de achtertuin van bladejanjmagic...rondje Zwolle - dalfsen - Heino...
op naar een mooie nazomer....met misschien nog de 90 km rondom Hoogerheide?
-
- Forum-lid
@harryjacques Dan had ik je kunnen tegenkomen gistermorgen. Heb rondje ook gereden na een gevalletje hielspoor. Mooi in ieder geval dat je weer op de fiets kunt. Hoogerheide durf ik niets over te zeggen. Misschien dat "iemand" mee leest en een reactie kan geven?
Rondje Hoogerheide zegt mij niks Gerard. Ik lees met belangstelling mee waar dat over gaat.
Nog niet veel gefietst dit jaar, net tegen de 2000km, wegens recidieve pijn op de borst klachten. Hopelijk zijn die nu verdwenen na de dotterbehandeling van afgelopen dinsdag. De oude stent zat voor 90% dicht. Er zit nu een nieuwe ingeschoven; dubbelwandig dus, haha. Ik ben benieuwd hoe het eerste serieuse fietstochtje zal gaan komend weekend als ik weer mag sporten.
Nog niet veel gefietst dit jaar, net tegen de 2000km, wegens recidieve pijn op de borst klachten. Hopelijk zijn die nu verdwenen na de dotterbehandeling van afgelopen dinsdag. De oude stent zat voor 90% dicht. Er zit nu een nieuwe ingeschoven; dubbelwandig dus, haha. Ik ben benieuwd hoe het eerste serieuse fietstochtje zal gaan komend weekend als ik weer mag sporten.
-
- Forum-lid
@peet voor Carel maken we de uitzondering! @Carel Rondje Hoogerheide = de JJ Forumtocht!