Canyon
-
- Forum-lid
ik zal mijn fiets ook een plaatsen:
[img=http://lp1.pinkbike.com/p3pb5583947/p3pb5583947.jpg]
frame: canyon ultimate CF FBI
vork: rock shox REBA World cup
balhoofd: FSA inter.
wielset: mavic Crossmax SLR
voorderailleur: Shimano XT-E
achterderailleur: Shimano XTR 971
shifters: Shimano XTR
crankset: Shimano XTR
casette: shimano 105
keting: KCM gold
remmen: magura magura martha SL
zadelpen: ritchey WCS wet
stuurpen: ritchey WCS wet
stuur: ritchey WCS wet
banden: schwalbe Furios Fred
zadel: sella italia SLR xc flow
pedalen: shimano LX
voordat de veldtoertochten beginnen:
neiuwe Pedalen: XTR
nieuwe bidonhouders: tacx Tao
morgen mijn racefiets plaatsen
[img=http://lp1.pinkbike.com/p3pb5583947/p3pb5583947.jpg]
frame: canyon ultimate CF FBI
vork: rock shox REBA World cup
balhoofd: FSA inter.
wielset: mavic Crossmax SLR
voorderailleur: Shimano XT-E
achterderailleur: Shimano XTR 971
shifters: Shimano XTR
crankset: Shimano XTR
casette: shimano 105
keting: KCM gold
remmen: magura magura martha SL
zadelpen: ritchey WCS wet
stuurpen: ritchey WCS wet
stuur: ritchey WCS wet
banden: schwalbe Furios Fred
zadel: sella italia SLR xc flow
pedalen: shimano LX
voordat de veldtoertochten beginnen:
neiuwe Pedalen: XTR
nieuwe bidonhouders: tacx Tao
morgen mijn racefiets plaatsen
CYCLOTEAM.NL
Cycling for a living planet
-----__o
---_\\ <,
--(_)/(_)
Cycling for a living planet
-----__o
---_\\ <,
--(_)/(_)
litespeed schreef:Rezne schreef:Genoeg te doen .
Mooi.
(Niet duidelijk van mij, maar ik doelde nu op tijdritten vanwege deze Canyon.)
Ja, daar kwam ik ook te laat achter Met de TT o.a. districtkampioenschappen + wat willekeurige tijdritten. Ik heb ook nog altijd triathlon ambities dus wellicht een triathlon als ik daarvoor kan trainen
Frank86 schreef:Wat heeft zo'n frameset je nu gekost? Vind het wel een erg mooie fiets. Zit er over te dubben om volgend jaar ook te beginnen met tijdrijden. Begint toch wel te kriebelen...
Ben wel benieuwd dadelijk naar je eindresultaat!
Dit frame heeft me 699 gekost. Wordt verder opgebouwd met Shimano 105 zwart (niet duur en aangezien gewicht niet zo'n rol speelt, de aangewezen groep), Pro Synop stuur, Dura Ace tt shifters, SRAM tt remgrepen en ik heb nog een set Fulcrum R1 liggen. Voor wedstrijden moet er nog een leuke wielset komen.
Tijdens het poetsen een 2de scheurtje/versplintering van de lak tegen gekomen op mijn canyon frame.
Eerste scheurtje bevindt zich op de boven buis en het 2de scheurtje bevindt zich op de staande buis, net iets boven de bidonhouder.. Frame is nog géén jaar oud, iemand tips wat ik hiermee kan doen, garantie kwestie..
Niet veel last van de scheurtjes maar wel zonde en onnodig en daarnaast kan ik de komende maanden niet fietsen ivm studie, dus kan mijn fiets missen!!
Eerste scheurtje bevindt zich op de boven buis en het 2de scheurtje bevindt zich op de staande buis, net iets boven de bidonhouder.. Frame is nog géén jaar oud, iemand tips wat ik hiermee kan doen, garantie kwestie..
Niet veel last van de scheurtjes maar wel zonde en onnodig en daarnaast kan ik de komende maanden niet fietsen ivm studie, dus kan mijn fiets missen!!
Sprong schreef:Tijdens het poetsen een 2de scheurtje/versplintering van de lak tegen gekomen op mijn canyon frame.
inmiddels foto´s geprobeerd te maken.
[img=http://www.roam.nl/fietsclub/scheurtje.JPG]
- amclassic-fan
- Forum-lid HC