Ik heb twee jaar 50km enkele reis gedaan en op woensdag en vrijdag had ik (halve) thuiswerkdagen. Dan doe je 3 x zo'n stuk en dat gaat prima. Kan je ook 1 keer op de terugweg interval doen en vrijdag had ik dan meestal echt rust en was ik in het weekend fris genoeg om een serieuze rit te rijden.Kiekeboe schreef: ↑02 mei 2018 12:32Nou, in mijn geval zou dat dan de afstand zijn.
Mijn ww-verkeer is 44 enkele rit, dus net geen 90km daags.
Ik heb ondervonden wanneer ik dit 5x in de week doe (heel rustig, gemiddelde hartslag LSD of zelfs recovery zone) dat ik zelfs dan op zaterdag en zondag problemen heb om met mijn plaatselijk clubje mee te kunnen (het lukt wel, maar ik moet me forceren af en toe).
Doe ik mijn ww-verkeer slechts 2 tot 3 maal in de week, dan fiets ik veel beter in het weekend.
Dus opletten dat je niet te vermoeid wordt, als je ook nog in het weekend wil fietsen.
Net ergens wezen praten en is het 90km enkele reis. Als het wat wordt rij ik maandag heen met de auto. Zet ik twee fietsen op kantoor en dan twee keer met de trein heen en met de fiets terug