Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Gistermiddag was het inderdaad droog en was de temperatuur bij mij in de dubbele cijfers boven nul. Alleen een pittig windje. Vandaag ziet het er ook goed uit. Alleen weer die wind. Maar een route uitkiezen dat ik wind tegen een beetje tussen de huizen kan schuilen en wind mee in het open land de voordelen ervan kan benutten.
Ride bikes, not tanks!
Daarstraks 52km gereden. Wel lekker warm! Maar inderdaad bijna uit mijn hemd gewaaid. Beetje jammer wel dat alles keurig droog is behalve de Beneluxtunnel..... Zou je niet verwachten..... En het smaakte ook nog naar strooizout Dus net de fiets even keurig schoongemaakt.
Ride bikes, not tanks!
Vanmiddag lekker in de tuin in mijn t-shirt mijn MTB gepoetst en wat snoeiwerk verricht. Je zou bijna denken dat 't al maart is. Oh wacht, het is al maart.
-
- Forum-lid HC
Dat is een soort grot, zomers koud en in de winter warm en heel vaak natleon1 schreef: ↑13 mar 2023 18:51 Daarstraks 52km gereden. Wel lekker warm! Maar inderdaad bijna uit mijn hemd gewaaid. Beetje jammer wel dat alles keurig droog is behalve de Beneluxtunnel..... Zou je niet verwachten..... En het smaakte ook nog naar strooizout Dus net de fiets even keurig schoongemaakt.
Aangenaam fietsen vanmorgen.
Half uurtje voor ik vertrok stopte de regen. Beetje fris. Maar windstil en helder. I'll take it!
Morgenmiddag wordt zonnig weer en 14 graden voorspeld. Dan gaan de beenstukken af en probeer ik zomershirt met ondershirt ipv perfetto. Fingers crossed
Half uurtje voor ik vertrok stopte de regen. Beetje fris. Maar windstil en helder. I'll take it!
Morgenmiddag wordt zonnig weer en 14 graden voorspeld. Dan gaan de beenstukken af en probeer ik zomershirt met ondershirt ipv perfetto. Fingers crossed
Wij willen ook zo'n tuin!
hun fietsen.