iemand al de Garmin edge 705??
Dus.........waarom ik op bovenstaand verzoek kwam is het volgende.
Kan echt nergens op het forum terugvinden en ook niet in de gebruiksaanwijzing, hoe je de snelheid door de GSC-10 (snelheidsmeter/cadansmeter) kan laten registreren in plaats van via de satellietnavigatie.
Kan echt nergens op het forum terugvinden en ook niet in de gebruiksaanwijzing, hoe je de snelheid door de GSC-10 (snelheidsmeter/cadansmeter) kan laten registreren in plaats van via de satellietnavigatie.
[quote="Stephan68"]Dus.........waarom ik op bovenstaand verzoek kwam is het volgende.
Kan echt nergens op het forum terugvinden en ook niet in de gebruiksaanwijzing, hoe je de snelheid door de GSC-10 (snelheidsmeter/cadansmeter) kan laten registreren in plaats van via de satellietnavigatie. [/quote]
Volgens mij neemt de Edge , bij een werkende GSC-10 , de afstands- en snelheidsgegeven via dat apparaat over .
Kan echt nergens op het forum terugvinden en ook niet in de gebruiksaanwijzing, hoe je de snelheid door de GSC-10 (snelheidsmeter/cadansmeter) kan laten registreren in plaats van via de satellietnavigatie. [/quote]
Volgens mij neemt de Edge , bij een werkende GSC-10 , de afstands- en snelheidsgegeven via dat apparaat over .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
[quote="who cares"][quote="Stephan68"]Dus.........waarom ik op bovenstaand verzoek kwam is het volgende.
[/quote]
Indien de gps gegevens wegvallen, dan worden de gegevens van de gsc-10 gebruikt.
[/quote]
Indien de gps gegevens wegvallen, dan worden de gegevens van de gsc-10 gebruikt.
Cadans gaat uiteraard via GSC-10, en werkt prima. Bij aanzetten edge klinkt een piepje dat deze gevonden is. Echter de snelheid wordt alleen getoond op de edge als deze in beweging is.
Til ik mijn achterwiel op en draai ik aan de trappers dan wordt de cadans wel getoond, maar de snelheid niet.
Til ik mijn achterwiel op en draai ik aan de trappers dan wordt de cadans wel getoond, maar de snelheid niet.
-
- Forum-lid
Klopt, net even geprobeerd. Fiets optillen, aan de trappers draaien en de snelheid is af te lezen op de Edge.
- martijntijn
- Forum-lid
Gisteren ben ik met een maatje nog eens wezen zoeken. Met 2 bezems zijn we door het dijkgras heen gaan vroeten. Het leverde vast een verwarrend beeld op voor de voorbijgangers haha. 2 jongens die met een bezem door het gras staan te maaien. Een man die z'n hond aan het uitlaten was heeft ook nog even meegezocht. Maar na een uur hadden we het helemaal gehad met verstoppertje spelen. Niks gevonden. Ik had ook geen snelheidssensor en geen hartslag dus geen piepjes oid.
Jammer, maar niks aan te doen.
Misschien koop ik er weer eentje als ze een ander bevestigingssysteem nemen.
Jammer, maar niks aan te doen.
Misschien koop ik er weer eentje als ze een ander bevestigingssysteem nemen.
probleempje !!!!!
Wilde eergisteren één van mijn zelfuitgestippelde (in mapsource)ritten rijden,wat tot dan altijd lukte.
doch nu,wanneer ik het volgende doe: MENU--WAARHEEN--OPGESLAGEN RITTEN
Dan stopt(blokkeerd?!!)hij met de woorden....... LEZEN 93%
Wie kan mij helpen ?
Wilde eergisteren één van mijn zelfuitgestippelde (in mapsource)ritten rijden,wat tot dan altijd lukte.
doch nu,wanneer ik het volgende doe: MENU--WAARHEEN--OPGESLAGEN RITTEN
Dan stopt(blokkeerd?!!)hij met de woorden....... LEZEN 93%
Wie kan mij helpen ?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
[quote="toponnepy"]Bedoel je daarmee het bestuuringssysteem ?
in dat geval is het windows 7[/quote]
Nee software versie van je Garmin 3.10 of 3.20?
in dat geval is het windows 7[/quote]
Nee software versie van je Garmin 3.10 of 3.20?
What makes the boat go faster?