Het grote OAKLEY topic
-
- Forum-lid HC
Tip: Kijk eens in deze eBay shop.
http://myworld.ebay.co.uk/focus-online
Goedkoop! Mijn Radar inc verzending zat zo rond de €100,-
Vrij snel geleverd, ongeveer een week.
Uit de UK, dus geen extra inklaringskosten.
Zelf heb ik gekozen voor een vrij neutrale kleur, dit om het kopen van een 2e model tegen te gaan. Jet Black past vrijwel overal bij, dus geen stiekeme redenen om ook nog een witte, oranje, gifgroene en metallic rode te kopen. Nog niet althans!
http://myworld.ebay.co.uk/focus-online
Goedkoop! Mijn Radar inc verzending zat zo rond de €100,-
Vrij snel geleverd, ongeveer een week.
Uit de UK, dus geen extra inklaringskosten.
Zelf heb ik gekozen voor een vrij neutrale kleur, dit om het kopen van een 2e model tegen te gaan. Jet Black past vrijwel overal bij, dus geen stiekeme redenen om ook nog een witte, oranje, gifgroene en metallic rode te kopen. Nog niet althans!
-
- Forum-lid
Kees c schreef:bedankt voor de reacties!
Ik wil eigenlijk eerst is een passen voordat ik er een op internet koop.
Weten jullie winkels in zuid-holland waar deze bril de koop is?
(liefst groot assortiment, dan kan ik ook meteen die lenzen bekijken)
ik zat eerst nog te twijfelen tussen een m-frame en een radar, daarom ging ik ook eerst passen wat het lekkerste zit. Ik heb dat gewoon bij de brillenzaak gedaan je hoeft dus niet persé naar een fietsenwinkel daarvoor
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia
Ebay is lastiger dan ik verwacht had. Meestal is het net niet, of net een andere kleur of net een andere lens. Daarnaast van zijn veel asian fit. De meeste zijn €120 + nog €20 verzendkosten.
Dan kies ik misschien toch voor steptoes, dan betaal je €10 meer maar heb je het model wat je zoekt.
Dan kies ik misschien toch voor steptoes, dan betaal je €10 meer maar heb je het model wat je zoekt.
-
- Forum-lid
Ach, met een beetje geduld kom je er wel. Kreeg vandaag mn M-frame Chrome met een gold iridium en een grey lens binnen, alles bij elkaar inclusief verzendkosten iets meer dan 100 euro...
De kleur die robbie Mc ewen / Steegmans oa vorig jaar veel droegen. Werd op ebay goud voor gevangen.
Hier ligt een light bleu Half jacket. Leuk rustig kleurtje!,
100 pagina's terug in dit topic staat onderstaande foto over de betreffende kleur. idd, moeilijk te zien;)
Vind deze veel leuker:
Hier ligt een light bleu Half jacket. Leuk rustig kleurtje!,
100 pagina's terug in dit topic staat onderstaande foto over de betreffende kleur. idd, moeilijk te zien;)
Vind deze veel leuker:
-
- Forum-lid
Niemand toevallig nog een + Red Iri op overschot? Zoek er nog eentje voor in één van m'n Radars;-)
Nulla tenaci invia est via!