Colnago
Ik neem aan dat dat alleen betekend dat hij gelimiteerd is van 1 tot 100, niet dat dit nummer 1 is, zal nog wel ergens een sticker op het frame zitten (onderkant bottom bracket wellicht) met welk nummer het is. Dit lijkt me alleen een graphic. Wellicht ook wel met het doel te misleiden. Vind het helemaal niks deze kleurstelling trouwens.
-
- Forum-lid
gelimiteerde versie , men bedoelt "één van de honderd" er zijn er dus honderd van uitgebracht en dit is er één van.
Groetjes
-
- Forum-lid
Beste,
ik ben op zoek naar een geometrie tabel van de Colnago Arte. Op Google kom ik echter niet verder dan de tabel van de Arte 2.0. Is er hier iemand die mij verder kan helpen (of beter kan speuren op het internet)?
ik ben op zoek naar een geometrie tabel van de Colnago Arte. Op Google kom ik echter niet verder dan de tabel van de Arte 2.0. Is er hier iemand die mij verder kan helpen (of beter kan speuren op het internet)?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Zou het deze kunnen zijn?Parijsisnogver schreef:Beste,
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Ja, dat is dus de Arte 2.0 met sloping frame, de Arte had dat niet (naar mijn weten)
- Infinito GB
- Forum-lid
Je zou een mailtje kunnen wagen aan Codagex. Die is volgens mij al sinds jaren importeur. Verder zou je misschien iets kunnen vinden als je weet waarmee je de Arte mag vergelijken. Kan je bv. de Arte vergelijken met de Dream? Zoek de tabel van de Dream.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die ballentent hoef je weinig van te verwachten. Via meerdere wegen geprobeerd om vorig jaar info te krijgen over de C60 in 'h-geometrie', maar op geen enkele manier hebben ze gereageerd. Waardeloze zooi daar.G.B. Lux Dream schreef:Je zou een mailtje kunnen wagen aan Codagex.
Als ik ooit toch een Colnago koop haal ik hem wel in Italie bij Flarer ofzo.
Less is bore
-
- Forum-lid
Top! Dan neem ik die tabel als juist aanErnie C. schreef:De Arte was wel sloping en naar mijn weten hetzelfde als de 2.0
Ohw? Ik was van plan om binnenkort toch eens langs te gaan bij hen in Dessel, om het eens te hebben over een V1-R disc. Iemand hier trouwens ervaring met dit model?daniel1975 schreef:Die ballentent hoef je weinig van te verwachten. Via meerdere wegen geprobeerd om vorig jaar info te krijgen over de C60 in 'h-geometrie', maar op geen enkele manier hebben ze gereageerd. Waardeloze zooi daar.G.B. Lux Dream schreef:Je zou een mailtje kunnen wagen aan Codagex.
-
- Forum-lid
Mijn eigen Arte nagemeten, en komt overeen met 58s. Maar, ik rij dus rond op een traditionele maat 60?Ernie C. schreef:De Arte was wel sloping en naar mijn weten hetzelfde als de 2.0