Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Groetpetitie!

JoostG
Forum-lid
Berichten: 2893
Lid geworden op: 23 okt 2013 21:38

JoostG 13 nov 2014 13:42

Ik ben in middels ook begonnen hardlopers te groeten. Aangezien we in het verdom-hoekje zitten is dit mijn charme offensief :D
En we horen allemaal tot de grote, positief bekend staande, groep buitensporters.
Ik ga misschien zelfs wel de honden uitlaters in het bos een groetje geven, of minimaal een charmante glimlach!
insta #gravelgremmen

Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0

Frunk
Forum-lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 28 okt 2014 09:27

Frunk 13 nov 2014 14:20

De postbode en ik groeten elkaar dagelijks als ik naar mijn werk loop en hij zijn brieven rondbrengt :) Vraag me wel af of hij zich druk maakt als ik straks met vakantie ben ;)

Gebruikersavatar
Wolfhound32
Forum-lid
Berichten: 1861
Lid geworden op: 13 nov 2013 07:06
Locatie: Dronten

Gebruikersavatar Wolfhound32 13 nov 2014 19:15

JoostG schreef:Ik ben in middels ook begonnen hardlopers te groeten. Aangezien we in het verdom-hoekje zitten is dit mijn charme offensief :D
En we horen allemaal tot de grote, positief bekend staande, groep buitensporters.
Ik ga misschien zelfs wel de honden uitlaters in het bos een groetje geven, of minimaal een charmante glimlach!
:lol: ik ook al. Hoe herkenbaar!
__________________
Jarig zijn is gezond! Onderzoek heeft aangetoond dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven.

dario
Forum-lid
Berichten: 3864
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 14 mar 2016 08:53

TumTumTum schreef:Ik werd er gisteren zelfs nog om uitgescholden door een paar pubers. Ik was een bitch en ik moest doorfietsen. Omdat ik dus stopte voor een rood licht. Tja, zal wel normaal zijn ofzo...
Wel geestig, dat je aan de verkeersregels houden tegenwoordig haast een daad van rebellie wordt! Met de auto merk ik dat ook steeds weer: fatsoen als het nieuwe punk! :winkthumb:
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

Plaats reactie