Geef ons fietsonderdelen teneinde fietsen op te bouwen voor bike4all
Hoi,
Ik ook niet JPP maar wat moet zijn, moet dan maar zijn. Nogmaals vandaag een email naar ze gestuurd met het dringende verzoek om met Andromeda contact op te nemen.
Reden: Fiets heeft het koud en wil naar het Zuiden samen met de ganzen.
Mvg, Zorro
Ik ook niet JPP maar wat moet zijn, moet dan maar zijn. Nogmaals vandaag een email naar ze gestuurd met het dringende verzoek om met Andromeda contact op te nemen.
Reden: Fiets heeft het koud en wil naar het Zuiden samen met de ganzen.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Hoi,
Geen idee wat er aan de hand was maar Bike4all heeft wel geprobeert om Andromeda te bellen.
Email die ik vandaag kreeg:
'Hallo allemaal,
Onze mensen hebben enkele malen getracht om Serge te bellen, maar geen gehoor - nu staat onze 'pick-up man' op het punt om voor enkele weken op reis te gaan.
Ik ben echter zelf volgende week woensdag toevallig in Rotterdam. Kans dat ik dan zelf eind van de middag kan komen ophalen? Ik bel trouwens Serge zelf wel even.
Vriendelijke groet, Gudo'
Mvg, Zorro
Geen idee wat er aan de hand was maar Bike4all heeft wel geprobeert om Andromeda te bellen.
Email die ik vandaag kreeg:
'Hallo allemaal,
Onze mensen hebben enkele malen getracht om Serge te bellen, maar geen gehoor - nu staat onze 'pick-up man' op het punt om voor enkele weken op reis te gaan.
Ik ben echter zelf volgende week woensdag toevallig in Rotterdam. Kans dat ik dan zelf eind van de middag kan komen ophalen? Ik bel trouwens Serge zelf wel even.
Vriendelijke groet, Gudo'
Mvg, Zorro
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Lijkt me sterk, ik heb mijn zakelijke mobiele nummer gegeven. Dat staat echt 24-7 aan.
Woensdag is echter geen probleem, op die dag werk ik altijd vanuit huis.
Laat maar komen zou ik zeggen!
Woensdag is echter geen probleem, op die dag werk ik altijd vanuit huis.
Laat maar komen zou ik zeggen!
"Try not. Do or do not......there is no try"
Aaaah, Zorro gaat nu snel in zijn schuilkelder om zich te schamen. Ik had een verkeerd telefoonnummer doorgegeven
Niet een 100% excuus aangezien men ook Andromeda zijn email adressen hadden die wel correct waren :d
Is nu gecorrigeerd over email direct naar Bike4all en met Andromeda op CC.
Schaam, schaam.....
Zorro
Niet een 100% excuus aangezien men ook Andromeda zijn email adressen hadden die wel correct waren :d
Is nu gecorrigeerd over email direct naar Bike4all en met Andromeda op CC.
Schaam, schaam.....
Zorro
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Zorro weer uit de schuilkelder aangezien ik even nummerblind was en dacht het verkeerder nummer doorgegeven te hebben. Niet dus. Was het juiste nummer. Andromeda bevestigd dat zonet over email.
Maar goed. Bike4all heeft dus juiste email adressen van Andromeda en zijn correcte mobiele nummer. Meer kan ik nu ook even niet doen.
Zorro
Maar goed. Bike4all heeft dus juiste email adressen van Andromeda en zijn correcte mobiele nummer. Meer kan ik nu ook even niet doen.
Zorro
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock